أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۴۸۸۸۶
زمان انتشار: ۰۴:۰۰     ۲۵ تير ۱۳۹۲
میرسلیم:
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه نتیجه انتخابات اخیر سند بسیار مهمی است که نشان می‌دهد انتخابات در کشور ما سالم و هر ادعای تقلب سازماندهی شده‌ای پوچ است گفت: عذرخواهی این افراد از مردم ضروری و کمترین تکلیفی است که بر عهده آنهاست.
سیدمصطفی میرسلیم با اشاره به اینکه فرآیند انتخابات در جمهوری اسلامی ایران تجربه 34 ساله موفقی است، اظهار داشت: متهم کردن آن به تقلب نیازمند سند و مدرک است و اگر مدعی نتواند آن را به اثبات برساند باید شدیداً مجازات شود زیرا به ناموس مردم‌سالاری توهین کرده است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه نتایج انتخابات اخیر در مراحل مختلف آن سند بسیار مهمی است که یک بار دیگر اثبات می‌کند فرآیند انتخابات در کشور ما سالم است، تصریح کرد: هر ادعای تقلب و تخلف سازماندهی شده‌ای پوچ است؛ عذرخواهی آنان، که ادعای کذب نسبت به صحت انتخابات داشتند، از مردم کاملاً ضروری است و البته این کمترین تکلیفی است که بر عهده آنهاست. معمولاً در چنان مواردی رسیدگی قضائی هم لازم است؛ اما به نظر می‌رسد در مورد جریانی که در سال 88 رخ داد رسیدگی قضائی منتفی شده باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها