يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۴۹۱۲۷
زمان انتشار: ۱۰:۵۷     ۲۶ تير ۱۳۹۲
هنوز از دلایل این تصمیم احتمالی خبری در دست نیست اما سکوت این روزهای مدیرعامل باشگاه سپاهان نیز در نوع خود عجیب است.
به گزارش 598 به نقل از جهان، خرید های تیم فوتبال سپاهان اصفهان در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر مهمترین سوژه نزد اهالی فوتبال است تا درباره آن بحث کنند.

اصفهانی ها که فصل گذشته جام قهرمانی را پس از سه دوره به استقلال دادند این فصل با توپ پر به بازار نقل و انتقالات قدم گذاشتند و خریدهای قابل توجهی را نیز انجام دادند.

در حالی که این روزها بحث اصلی درباره سپاهان به حضور مجتبی جباری هافبک پر سر و صدای استقلال در این تیم مرتبط می شود اما اخبار عجیبی نیز از نصف جهان به گوش می رسد که در صورت تحقق می تواند حکم زلزله را در این مجموعه داشته باشد.

یکی از اخباری که اخیرا از باشگاه اصفهانی به گوش رسیده و برخی منابع غیر رسمی آن را تایید کرده اند تصمیم علیرضا رحیمی مدیرعامل فوتبالی اصفهانی ها مبنی بر استعفا از مدیریت باشگاه سپاهان است.

بر اساس اخبار رسیده رحیمی از مدتها قبل این تصمیم را گرفته اما می خواهد بعد از بستن تیم خود و قبل از آغاز لیگ برتر این موضوع را رسانه ای کند.

هنوز از دلایل این تصمیم احتمالی خبری در دست نیست اما سکوت این روزهای مدیرعامل باشگاه سپاهان نیز در نوع خود عجیب است.

گفتنی است که سال گذشته نیز اخباری از تمایل این مدیر به جدایی از سپاهان به گوش رسید اما وی در این مسوولیت باقی ماند.

حالا باید منتظر ماند و دید این خبر به واقعیت می پیوندد یا اینکه با گذر زمان رنگ و بوی شایعه به خود می گیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
سپاهانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۹ - ۲۶ تير ۱۳۹۲
۳
۴
آی آی آی
وقتی که دیگران سوختند!!!!!
کدوم استعفا؟کدوم کشک؟
یعنی آخرشید دیگه!
هیچ چیزی ندارید که با قدرت تیمهایی چون سپاهان و تراکتور مقابله کنید،مجبورید دست به دامان اینگونه اخبار شوید.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها