يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۴۹۱۹۷
زمان انتشار: ۱۳:۰۷     ۲۶ تير ۱۳۹۲
عملکرد مهاجم جدید استقلال در تمرینات و بازی های اخیر رضایت بخش بوده است.

جام ورزشی، محمد قاضی که به خاطر درخشش در ذوب آهن به تیم ملی نیز دعوت شده بود، فصل گذشته به پرسپولیس رفت اما نتوانست به روند رو به رشد خود ادامه دهد.

مربیان پرسپولیس هرگز به قاضی به چشم مهاجم اول نگاه نکرده و وی به ذخیره کریم انصاری فرد تبدیل شد و زمانی که انصاری فرد نیز نیمکت نشین شد، این بازیکن به خاطر مصدومیت نتوانست زیاد بازی کند.

قاضی در فصل نقل و انتقالات به استقلال پیوست و جانشین فرزاد حاتمی شد.

این بازیکن در تمرینات و بازی های اخیر تیمش عملکرد خوبی داشته و امیدوار است بار دیگر احیا شود و به روزهای خوبش بازگردد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها