يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۴۹۲۸۳
زمان انتشار: ۱۵:۳۳     ۲۶ تير ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه داماش گيلان گفت: حق پخش تلويزيوني فوتبال حداقل بايد 90 ميليارد تومان باشد.

به گزارش 598،امير عابديني در گفت‌وگو با فارس، در مورد درخواست برخي باشگاه‌ها مبني بر عدم پخش مستقيم فوتبال براي افزايش حق پخش تلويزيوني گفت: نبايد با صدا و سيما قهر کنيم، بايد تعامل داشته باشيم. واقعيت آن است که فوتبال يک هيجان مثبت در جامعه ايجاد مي‌کند و اگر بخواهيم مانع پخش تلويزيوني آن شويم اين هيجان از بين مي‌رود. اگر فوتبال به طور زنده و مستقيم پخش نشود مي‌خواهيم چه بکنيم؟ آيا بايد مسابقات فوتبال را با CD پخش کرد؟ تمام هيجان يک مسابقه به پخش زنده آن است تا جايي که به ياد دارم ضرغامي همواره مدافع ورزش بوده است.

وي ادامه داد:‌ بايد براي حل مشکل صدا و سيما اقدام کنيم، اگر قرار است با مجلس صحبت شود، اين کار را انجام دهيم. اما حداقل مبلغ پخش تلويزيوني فوتبال بايد 90 ميليارد تومان باشد. اين مبلغ اکنون 18 ميليارد تومان است، اين ارقام براي صدا و سيما هم مبلغ زيادي نيست برخي برنامه‌هايي که در تلويزيون ساخته مي‌شود مخاطب زيادي ندارند. برنامه‌هاي طنز معمولاً مخاطب دارند اما ورزش از پر بيننده‌ترين برنامه‌هاي تلويزيون است و بايد هزينه‌هاي آن هم پرداخت شود. درخواست 90 ميليارد توماني براي فصل گذشته است، نبايد با صدا و سيما قهر کنيم چون فصل گذشته اين اتفاق افتاد و هر دو طرف ضرر کردند. براي صدا و سيما هم نمي‌توان رقيبي تراشيد.

مديرعامل داماش در مورد محروميت باشگاه‌هاي پرسپوليس و استقلال از حضور در ليگ برتر به خاطر بدهي گفت:‌ سنگ بزرگ علامت نزدن است. مگر مي‌توان پرسپوليس و استقلال را به خاطر بدهي از حضور در ليگ منع کرد؟ بهتر است که براي حل مشکل بدهي آنها را تهديد به کسر امتياز کنيم، يعني همان کاري که فيفا انجام مي‌دهد. فيفا ابتدا امتياز کسر مي‌کند و بعد از چند تذکر باز هم امتياز کسر مي‌کند و در نهايت باشگاه متخلف را به دسته پايين‌تر سقوط مي‌دهد. ما که نمي‌توانيم يکباره پرسپوليس و اسقتلال را به دسته يک بفرستيم. اينکه بگوييم آنها حق حضور در ليگ برتر را به خاطر بدهي ندارند يعني آنکه بايد در ليگ يک بروند. بايد صرفه و صلاح را در احکام ببينيم. تنها اجراي يک قانون کارايي ندارد بايد با تعامل رفتار کرد. استقلال و پرسپوليس سالي 25 ميليارد تومان هزينه مي‌کنند و حالا يک ميليارد تومان هم بدهي شکايتي دارند که حدود چهار درصد هزينه‌هاي اين دو باشگاه است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها