أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۴۹۲۹۶
زمان انتشار: ۱۵:۴۹     ۲۶ تير ۱۳۹۲
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: رفتن و یا نرفتنم به شارجه یک تصمیم شخصی است.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس، جواد نکونام پس از حضور در مؤسسه خیریه محک و بازی فوتبال به همراه کودکان این مؤسسه اظهار داشت: وقتی این بچه‌ها نامه‌ای را به من نوشتند با دل پاک و کوچک خود این کار را انجام دادند و هنگامی که به نامه آنها نگاه می‌کردم اشک شوق می‌ریختم به همین خاطر به خودم قول دادم به اینجا بیایم و امروز که اینجا هستم یک روز به یاد ماندنی اتفاق افتاده است.

وی تأکید کرد: باید برای کارهای خیر کمک کنیم و من دوست نداشتم جلوی دوربین این اتفاق‌ها نمایش‌ داده شود ولی امروز خبرنگاران به اینجا آمدند. من هر کاری از دستم بر بیاید برای این بچه‌ها انجام می‌دهم.

وی در خصوص بستن بازوبند کاپیتانی تیم ملی محک، گفت: حس خوبی داشتم و البته بچه‌ها در اینجا پیشکسوت‌تر از من بودند اما این بازوبند با رنگ آبی و قرمز به من انرژی داد و حالا هم از همه ایرانی‌ها می‌خواهم به این کودکان کمک کنیم و مطمئناً این بازوبند را هم به یادگار نزد خود نگه خواهم داشت.

نکونام ضمن تأکید بر این موضوع که دوست نداشته این قضیه رسانه‌ای شود، گفت:‌ بار اول که با خانواده این بچه‌ها صحبت می‌کردم دوست داشتم به آنها روحیه بدهم و دعا می‌کردم که هرچه زودتر اینها سلامتی خود را به دست بیاورند.

نکونام در پاسخ به سؤالات متعدد خبرنگاران و با تأکید بر اینکه دوست ندارد در مورد شرایط خودش و استقلال صحبت کند، در خصوص اینکه آیا به الشارجه می‌رود یا خیر، گفت: رفتن و یا نرفتنم به الشارجه تصمیم شخصی‌ام است و نمی‌خواهم در موردش صحبت کنم.

وی در خصوص استقلال نیز گفت: از هواداران استقلال تشکر می‌کنم که در طول فصل از من حمایت کردند به خصوص در زمانی که در تیم ملی حضور داشتم با حمایت آنها به جام جهانی رفتیم و با استقلال قهرمان شدم. دست همه طرفداران استقلال را می‌بوسم که اینگونه از من حمایت کردند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها