امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۱۴۹۳۷۷
زمان انتشار: ۰۰:۱۲     ۲۷ تير ۱۳۹۲

مرتضی اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره خریدهای تراکتورسازی در فصل نقل‌وانتقالات اظهار داشت: تجربه نشان داده داشتن مهره‌های زیاد تاثیرگذار نیست و تضمینی برای موفقیت به شمار نمی‌آید، مگر اینکه آنها در تیم به هماهنگی برسند. با این حال امیدوارم در تراکتورسازی تمام این بازیکنان با یکدیگر هماهنگ شوند تا به قهرمانی لیگ برتر برسیم، چون انتظارات از ما بالا رفته است.

وی در پاسخ به این پرسش که «انتظارات بالا از تیم تراکتورسازی باعث نمی‌شود استرس نتیجه نگرفتن در بازیکنان این تیم به وجود آید؟»، گفت: همه بازیکنانی که به مجموعه تراکتورسازی اضافه شده‌اند از تجربه بالایی برخوردارند. این بازیکنان کم‌تجربه نیستند که استرس داشته باشند. فصل جاری با غیرت بچه‌ها که همیشه زبان‌زد بوده و حمایت هواداران، قطعا در هر 3 جام مدعی خواهیم بود.

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی ادامه داد: به نظرم خریدهای باشگاه تراکتورسازی خوب بوده و کارشناسی شده است. این خریدها به نسبت احتیاجاتی که باشگاه داشته انجام شده و امیدوارم این بازیکنان به هماهنگی با تیم برسند و تیم پرقدرتی در لیگ داشته باشیم.

اسدی در خصوص دیدار تراکتورسازی با پرسپولیس در هفته اول لیگ گفت: این بازی حساسیت‌های خاص خودش را دارد. به ورزشگاه آزادی می‌رویم تا از آبرو و حیثیت تراکتورسازی دفاع کنیم. شک نکنید با نیت برد به زمین می‌رویم و اگر می‌خواهیم جزو مدعیان لیگ باشیم باید بازی اول و دوم را ببریم تا حساب کار دست سایر تیم‌ها بیاید.

وی در مورد انگیزه‌های علی کریمی برای بازی مقابل تیم سابقش پرسپولیس اظهار داشت: کریمی از زمانی‌که به تبریز آمده با انگیزه تمرین می‌کند و انگیزه‌های وی تنها مختص به بازی با پرسپولیس نیست. ما از تمرین کردن کنار کریمی لذت می‌بریم.

کاپیتان تراکتورسازی با اشاره به واکنش احتمالی هواداران پرسپولیس نسبت به حضور کریمی در این بازی عنوان کرد: نه تنها هواداران پرسپولیس بلکه کل ایران علی کریمی را دوست دارند، چون او برای فوتبال ایران زحمت کشیده است. مطمئن باشید روز بازی با پرسپولیس هواداران این تیم هیچ بی‌احترامی به علی کریمی نخواهند کرد.

اسدی درباره حضور کریم انصاری‌فرد در تراکتورسازی تبریز گفت: تراکتورسازی شرایطی را مهیا می‌کند که هم انصاری‌فرد به این تیم کمک کند و هم تراکتورسازی به او.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها