أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۴۹۶۴۶
زمان انتشار: ۱۹:۳۷     ۲۷ تير ۱۳۹۲
وزارت کشور رژیم بحرین به مردم هشدار داد که برگزاری هرگونه تظاهرات فردا جمعه ممنوع است و با شرکت کنندگان در تظاهرات برخورد خواهد شد.
 به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه الوسط بحرین، وزارت کشور بحرین امروز پنجشنبه در صفحه خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی در اینترنت نوشت: این وزارتخانه برگزاری تظاهرات فردا جمعه از منطقه الخمیس به سمت مسجد الشیخ عزیز به دعوت شماری از جمعیت‌ها را ممنوع کرده است و هرگونه مشارکت در آن نقض قوانین به شمار می‌رود.

وزارت کشور بحرین افزود که برگزاری تجمع فرداشب در میدان مقابل تکیه ناحیه سار ممنوع است و اقدامات قانونی در قبال کسی که در آن شرکت کند، اجرا خواهد شد.

بحرین از 11 فوریه سال 2011 میلادی با اعتراضات مردمی روبرو است که در مقابل نیروهای امنیتی با همراهی نیروهای سعودی به سرکوب آن پرداخته اند.

در این مدت ده‌ها نفر از معترضان شهید، صدها نفر زخمی و شماری نیز بازداشت و شکنجه شده‌اند و با پرونده سازی، احکام سنگین زندان برای آنها صادر شده است.

رژیم بحرین که از چندی پیش اجرای طرحی برای وقوع یک سری انفجارهای مشکوک و نسبت دادن آن به مخالفان بحرینی را در دستور کار خود قرار داده است، از شب گذشته وارد فاز دوم عملیاتی کردن این طرح به منظور سرکوب شدیدتر مخالفان با ایجاد فضای امنیتی شده است.

حمد بن عیسی آل خلیفه شاه بحرین شب گذشته به دستگاه‌های امنیتی دستور داد که تدابیر لازم برای اجرای قانون در قبال عاملان انفجار خودرو در پارکینگ مسجد یاد شده را اتخاذ کنند.

پیش از این نیز منابع دولتی بحرین از یک سری انفجارها و حملات به نیروهای پلیس خبر دادند که به گفته ناظران و مخالفان بحرینی هدف از آنها ایجاد فضای امنیتی در کشور و به دنبال آن سرکوب بیشتر تظاهرات و اعتراضات مسالمت آمیز مردمی است خصوصا که قرار است مردم بحرین روز 14 اوت آینده تظاهرات گسترده‌ای را به دعوت جنبش تمرد بحرین برگزار کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها