أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۴۹۷۳۶
زمان انتشار: ۱۳:۳۱     ۲۸ تير ۱۳۹۲
وزیر اطلاعات کشف ابزار شنود در دفتر علی مطهری(نماینده تهران) را ماجرایی مهم و از جنبه‌های مختلف سؤال‌برانگیز دانست.
به گزارش 598، حجت‌الاسلام والمسلمین "حیدر مصلحی" در گفتگو با خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، در پاسخ به سوال خبرنگار ما درباره ادعای کشف ابزار شنود در دفتر علی مطهری (نماینده تهران) اظهار داشت: این ماجرایی مهم و از جنبه‌های مختلف سؤال‌برانگیز است و به همین جهت از همان ابتدا باید در مسیر خاص خودش مطرح و پیگیری می‌شد.

وزیر اطلاعات در ادامه در پاسخ به این سؤال که آیا وزارت اطلاعات موضوع را پیگیری کرده است، گفت: قطعاً و از همان روز پنجشنبه هفته گذشته، بلافاصله پس از دریافت نامه علی مطهری، جلساتی توسط واحد ذی‌ربط وزارت با ایشان برگزار شد، از محل کار ایشان بازدید به عمل آمد و بنده نیز دستورهای لازم برای پیگیری موضوع را به همکاران داده‌ام و آن‌ها نیز در حال پیگیری آن هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها