کد خبر: ۱۴۹۷۸۲
زمان انتشار: ۱۷:۵۱     ۲۸ تير ۱۳۹۲
اولین گفتگوی رئیس جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس/
رئیس جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، حضور حمید سجادی در هیئت مدیره این باشگاه را تکذیب کرد.
محمدصادق اکبری، رئیس جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه ورزش و مردم در مورد سابقه ورزشی و مدیریتی خود پیش از حضور در هیئت مدیره سرخپوشان گفت: بنده معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان هستم. براساس تصمیمی که مجمع باشگاه‌ پرسپولیس گرفت و به من دستور داده شد برای انجام وظیفه به این باشگاه آمدم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به اعضای 5 نفره هیئت مدیره جدید پرسپولیس نفر دیگری اضافه خواهد شد، اظهار داشت: در این خصوص مجمع باید تصمیم‌گیری کند و اینکه آیا با توجه به سیاست‌گذاری‌های موجود ضرورت دارد که نفر دیگری به هیئت مدیره پرسپولیس اضافه شود یا خیر.

عضو جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه آیا با علی دایی جلسه‌ای برگزار کرده است یا خیر، تصریح کرد: در جلسه روز چهارشنبه که با حضور وزیر ورزش در محل وزارتخانه برگزار شد تاکید هیئت مدیره بر وفاق و همدلی بود و اینکه اعضای هیئت مدیره باید از مدیرعامل، بازیکنان و اعضای کادر فنی حمایت کنند. همچنین مقرر شد تمامی اعضای هیئت مدیره در پست‌های خود مستقر شوند و دخالتی در کار دیگران نداشته باشند.

اکبری ادامه داد: پرسپولیس هواداران میلیونی‌، پیشکسوتانش و کادر فنی ویژه‌ای با حضور علی دایی اسطوره فوتبال ایران دارد که امید است که با در کنار هم قرار گرفتن تمام این موارد فضای خوبی در تیم ایجاد شود و حمایت‌های اعضای هیئت مدیره از تیم ادامه‌دار باشد، این حمایت‌ها باعث می‌شود تا پرسپولیس به یک تیم قدرتمند تبدیل شود. هر زمان که پرسپولیس و استقلال قدرتمند بودند تیم ملی موفقی هم داشته‌ایم.

وی در خصوص اینکه آیا مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس برطرف خواهد شد یا خیر، تاکید کرد: آقای رویانیان گزارشی به ما ارائه کرد و اتفاقا برنامه‌های خوبی برای حل مشکلات مالی داریم. البته در این خصوص باید حمایت‌های دولت ادامه‌دار باشد و بنده خودم از وزیر ورزش قول گرفتم تا به پرسپولیس کمک کند. در بحث درآمدزایی نیز آقای رویانیان مواردی را طراحی کرده که با تمام وجود سعی می‌کنیم، آن را اجرا کنیم.

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس در واکنش به این مسئله که حمید سجادی در هیئت مدیره این تیم حضور خواهد داشت، گفت: آقای سجادی معاون ورزشی وزیر ورزش است و عضو هیئت مدیره پرسپولیس نیست. ایشان در استقرار هیئت مدیره جدید نقش موثری را ایفا کرد.

اکبری در خاتمه اظهار داشت: امیدوارم همه با کمک هم بتوانیم پرسپولیس قدرتمند در شان هوادارانش تشکیل بدهیم.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها