يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۴۹۸۲۵
زمان انتشار: ۲۰:۴۹     ۲۸ تير ۱۳۹۲
سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در صورتي که ذوب‌آهني‌ها مشکل پيام صادقيان را حل کنند ما هم در خصوص قاسم حدادي‌فر ادعايي نخواهيم کرد.
سعيد شيريني در خصوص ادعاي قاسم حدادي‌فر که مشکلش با پرسپوليسي‌ها حل شده گفت: ما دوست داريم همه چيز با توافق به پايان برسد اما هيچ‌وقت از منافع باشگاه پا پس نمي‌کشيم.

به گزارش فارس، وي افزود:‌ در خصوص حدادي‌فر بايد اعلام کنم در صورتي که باشگاه ذوب‌آهن بابت طلبي که از صادقيان دارد از او پولي نگيرد و ازاين کار خودداري کند ما هم از موضع‌مان در خصوص حدادي‌فر کوتاه‌ مي‌آييم و او را در اختيار ذوب‌آهني‌ها قرار مي‌دهيم، در غير اين صورت با وجود اينکه دوست داريم همه چيز با تعامل حل شود ولي به دنبال حق و حقوق خود خواهيم رفت و هرگز کوتاه نمي‌آييم و از طريق مراجع قانوني اين موضوع را پيگيري مي‌کنيم.

شيريني ادامه داد: ما دوست داريم نشستي که بين ما و سپاهان برگزار شد و خيلي از سوتفاهمات برطرف گرديد در خصوص ذوب‌آهن هم همين اتفاق بيفتد تا کار به شکايت نکشد. به دنبال تعامل هستيم اما در خصوص قاسم حدادي‌فر ذوب‌آهني‌ها بايد مشکل صادقيان را حل کنند تا همه چيز ختم به خير شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها