يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۴۹۹۸۴
زمان انتشار: ۱۳:۳۵     ۲۹ تير ۱۳۹۲
دايي پس از اطلاع از مصاحبه رويانيان، به شدت به شيريني يار غار آقاي مديرعامل اعتراض كرد و گفت: «من سرمربي پرسپوليس هستم و انتخاب بازيكنان به عهده من است و تشخيص دادم كه انصاري فرد به درد ما نمي خورد.
اگرچه پرونده سرنوشت كريم انصاري فرد در فصل جاري با پيوستن به تراكتورسازي بسته شد اما حواشي و صحبتهايي كه پيرامون جدايي انصاري فرد از پرسپوليس انجام شد و در نهايت به جدايي اين مهاجم منجر گرديد، موجب اختلا نظر علي دايي و محمد رويانيان شده است.

به گزارش افکارنیوز؛ در حاليكه دايي در مصاحبه هاي سريالي اش پيرامون انصاري فرد اشاره به بي نظمي هاي وي داشت و دليل نخواستن وي را پايبندي به اصول و نظم و انضباط عنوان كرد، اما رويانيان كه به شدت تمايل داشت تا انصاري فرد در پرسپوليس بماند و حتي او را پسر پرسپوليس خطاب كرد، در يك مصاحبه عجيب آنچه را در پشت پرده بود، عيان ساخت و دليل اصلي نخواستن وي توسط سرمربي پرسپوليس را به استخاره هاي دايي نسبت داد كه ظاهرا سه بار پياپي بد آمده است! حقيقتي كه به شدت موجبات دلخوري دايي را فراهم كرد چرا كه وي انتظار نداشت تا مديرعامل پرسپوليس اينگونه اسرار پشت پرده را فاش كند. دايي پس از اطلاع از مصاحبه رويانيان، به شدت به شيريني يار غار آقاي مديرعامل اعتراض كرد و گفت: «من سرمربي پرسپوليس هستم و انتخاب بازيكنان به عهده من است و تشخيص دادم كه انصاري فرد به درد ما نمي خورد. به رفيقت بگو اگر خيلي دوست دارد تا بازيكنان تيم را انتخاب كند و پسرش در پرسپوليس بماند، بهتر است به جاي من روي نيمكت پرسپوليس بنشيند و تيم را هم ارنج كند!»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها