يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۶۱۳۱۱
زمان انتشار: ۱۴:۰۶     ۰۹ شهريور ۱۳۹۲
یک منبع آگاه از وزارت امورخارجه از لیست قطعی انتصابات وزارت امورخارجه خبر داد.
یک منبع آگاه در وزارت امورخارجه در گفتگو با  تسنیم، از انتصابات قطعی معاونین وزارت امورخارجه خبر داد که این لیست به شرح زیر است:
 
مرتضی سرمدی به عنوان قائم مقام وزیرامورخارجه منصوب شده است.
 
مهدی دانش یزدی نیز به جای محمدمهدی آخوندزاده معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت‌خارجه خواهد بود.
 
سید عباس عراقچی معاون آسیا و اقیانوسیه، حسین امیرعبداللهیان معاون آفریقا و عربی و حسن قشقاوی معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه در سمت‌های خود باقی ‌مانده‌اند.
 
مرضیه افخم نیز به عنوان سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه منصوب شده است.
رامین مهمان‌پرست رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای نیز به عنوان سفیر یکی از سفارتخانه‌ها در خارج از کشور تعیین شده است.
 
مجید تخت روانچی نیز به عنوان معاون اروپا و امریکا وزارت خارجه تعیین شده است.
 
پیشتر وزیر امور خارجه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه اسامی نهایی معاونین وزارت امور خارجه چه‌زمانی اعلام خواهد شد، اظهار داشت: اسامی معاونین وزارت امور خارجه نهایی شده و تا ظهر شنبه اعلام خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها