يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۷۱۳۵۳
زمان انتشار: ۲۳:۳۸     ۱۳ مهر ۱۳۹۲


به گزارش 598 ، بولتن نیوز به نقل از اخبار تلویزیون ها، روز گذشته مسیح علینژاد خبرنگار و مجری شبکه صدای آمریکا و رادیو فردا،  مطلبی با عنوان "سمفونی فحش" در فیسبوک خود نوشت.


وی در قسمتی از این نوشته به شدت از فحاشی های سلطنت طلبان برافروخته شده و اذعان داشت که طرفداران رضا پهلوی بعد از مصاحبه ای که با رضا پهلوی انجام دادم مرا با خاک یکسان کردند.


خبرنگار و مجری صدای امریکا و رادیو فردا در ادامه نوشته اش، دعوا و فحاشی های سلطنت طلبان با خودش را تنها منحصر به فضای مجازی ندانسته و گفت: « بالای دو هزار و پانصد کامنت زیر لینک یوتیوب اصلا مورد نظرم نیست می خواهم به فحش های در فضای حقیقی تر اشاره کنم . یکی شان در همین لندن جلوی مرا گرفت و گفت: «شما به درد "ک.ر.د.ن" می خورید نه به درد خبرنگاری و در تعجبم که چرا شاهزاده به یک بی سر و پایی مثل تو مصاحبه داد.»


مسیح علینژاد در ادامه نوشته اش، سفره دلش را با مجاهدین خلق و حزب کمونیست کارگری هم باز کرد. به عنوان مثال در جایی از نوشته اش اذعان داشت: « فحش هایی که از مجاهدین می خورم اینجا قابل نوشتن نیست. اینباکسم را روزانه وقتی باز می کنم باید مراقب باشم پسرم کنارم نباشد گاهی لپ تاپ را بر می گردانم به سمت دوستانم لیلا، آزاده، فاطمه و دیگران نشان شان می دهم تا ببینند که هنور کسانی هستند با ذکر اجزای بدن فحاشی می کنند…»


گفتنی است مسیح علینژاد هر چند روی نوشته اش بیشتر به سلطنت طلبان و شاید به مجاهدین خلق می خورد ولی در پایان این فحاشی ها را منحصر به این افراد و گروه ها ندانست و نوشته اش را اینگونه تمام کرد: « گاهی وقت ها هنگ می کنم تا تشخیص بدهم طرفِ فحش دهنده دقیقا از کدام گروه و جریان است اما هر چه هست در قضاوتِ این جماعت میانه ای نیست و کلمه ها همان کلمه ها هستند؛ دل آزار و آلوده.....»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها