يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۸۱۱۰۸
زمان انتشار: ۲۰:۵۰     ۱۹ آبان ۱۳۹۲
فارس به نقل از بی بی سی نوشت: کری بیان کرد: واشنگتن به خوشبینی درباره موضوع هسته‌ای ایران ادامه می‌دهد.

جان کری وزیر خارجه آمریکا گفت که واشنگتن به خوشبینی درباره اراده ایران برای عقب نشینی از برنامه هسته ای خود ادامه می‌دهد.

وزیر خارجه آمریکا افزود: ما تحریم‌ها را با هدف اجبار ایران به آمدن به مذاکرات اعمال کردیم و اکنون که ایرانیان به پای میز مذاکره آمده‌اند، ما باید کمی حسن نیت داشته باشیم.

وی در مصاحبه با شبکه ان بی سی یک روز بعد از پایان مذاکرات ژنو میان ایران و گروه 1+5 گفت: ما کور نیستیم و فکر نمی‌کنم احمق هم باشیم.

پیش از این نخست وزیر اسرائیل تاکید کرده بود که رهبران جهان را متقاعد می‌کند از توافق بد با ایران خودداری کنند.

کری افزود: آمریکا کاملا مطمئن بود، توافقی که در مذاکرات ژنو مطرح شد، توافق خوبی بود. تعدادی از افراد متخصص و خبره که عمر خود را صرف موضوعات خلع سلاح و برنامه هسته ای ایران کرده اند در مذاکرات حاضر هستند.

وی گفت: ما قدرت ارزیابی اینکه آیا در جهت منافع خود و جامعه بین‌الملل حرکت می‌کنیم را داریم. ما براساس منافع کشورمان و جهان و به ویژه منافع متحدانمان مانند اسرائیل و کشورهای خلیج فارس عمل می‌کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها