أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۲۱۷۹۲
زمان انتشار: ۱۲:۰۱     ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
خبرگزاری ایرنا از بازداشت محمد رویانیان خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، روز گذشته اخباری مبنی بر بازداشت یکی از مدیران سابق پرسپولیس منتشر شد که کدهای آن همه را به یک اسم می رساند؛ محمد رویانیان.

در گذشته نیز مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری در گفتگو با نامه نیوز از پرونده داشتن رویانیان در خصوص ستاد سوخت و پرسپولیس خبر داده بود.

امروز خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی(ایرنا) این خبر را تایید و از بازداشت محمد رویانیان خبر داد و تصریح کرد که وی پیشتر در ارتباط با پرونده ستاد سوخت به شعبه 15 دادسرای کارکنان دولت احضار و تفهیم اتهام شده بود.

حجت الاسلام والمسلمین «غلامحسین محسنی اژه ای» سخنگوی قوه قضاییه و دادستان کل کشور نیز هشتم اردیبهشت ماه در نشست خبری درباره پرونده ستاد سوخت گفت: تا کنون سه نفر در این خصوص بازداشت شده اند و بقیه با قید وثیقه آزاد هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها