أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۲۶۸۰۳
زمان انتشار: ۱۳:۱۱     ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
مدافع عنوان قهرماني فوتبال جهان همچنان اميدوار به بازگشت به موقع ديگو کاستا و خسوس ناواس، دو ستاره مصدوم خود است.

 

در شرايطي که تنها 12 روز تا جام جهاني 2014 برزيل فرصت باقي مانده، ماتادورهاي اسپانيا همچنان اميدوار به استفاده از 2 بازيکن مهم اما مصدوم خويش در جام بيستم هستند.

به گزارش فارس، ويسنته دل‌بوسکه که تيمش شب گذشته مقابل بوليوي در سويا به ميدان رفت،‌ در حاشيه اين بازي اظهار داشت: با توجه به معايناتي که به تازگي روي کاستا و ناواس انجام شده، به نظر مي‌رسد اوضاع رو به بهبوداست. ما حتي از کاستا عکس رنگي گرفته‌ايم و پزشکان ابراز اميدواري کرده‌اند. خسوس هم شرايطي دارد که روز به روز بهتر مي‌شود.

کاستا به خاطر مصدوميت ران و ناواس به خاطر پيچيدگي عضله توسط دل بوسکه در فهرست 23 نفره نهايي برگزيده شده‌اند. البته اگر در لحظه آخر با بهبودي کامل مواجه نشوند، از اين فهرست خط خواهند خورد و نفرات ديگر جايگزين خواهند شد.

قرار است تا فردا (يکشنبه) مربي 63 ساله تيم قهرمان دوره قبل جهان در مورد حضور اين دو ستاره تصميم‌گيري کند.

اسپانيا در گروه 2 با هلند، شيلي و استراليا رقابت خواهد کرد.

پيکارهاي جام جهاني 2014 برزيل از 23 خرداد با حضور 32 تيم در 8 گروه 4 تيمي آغاز خواهد شد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها