أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۲۸۲۲۱
زمان انتشار: ۰۷:۱۰     ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
 روزنامه «دیلی تلگراف» چاپ انگلیس خبر از قطعی شدن انتقال دیگو کاستا مهاجم اتلتیکومادرید به چلسی را داده است.

به نوشته این روزنامه، مهاجم تیم‌ملی اسپانیا با حضور در تست پزشکی چلسی توانست نمره قبولی بگیرد و به زودی قرارداد 32 میلیون پوندی‌‌اش را امضا خواهد کرد. کاستا در چلسی جانشین ساموئل اتوئو خواهد شد؛ بازیکنی که در پایان قراردادش استمفوردبریج را ترک کرده. مدیر برنامه‌های کاستا که مدیر برنامه‌های مورینیو نیز هست، با تأیید این خبر اعلام کرده قرارداد کاستا با چلسی به زودی امضا خواهد شد زیرا این باشگاه قصد دارد قرارداد وی را تا پس از 30 ژوئن (9 تیر) عقب بیندازد تا بتواند مالیات این انتقال را در سال بعدی مالیاتی پرداخت کند اما سخنگوی باشگاه اتلتیکومادرید از این انتقال اظهار بی‌اطلاعی کرد: «البته که کاستا یکی از بهترین مهاجمان دنیاست اما اگر بازیکنی نخواهد در تیم بماند، ما او را مجبور نخواهیم کرد.

اگر کاستا قصد جدایی دارد، باید باشگاه در جریان این انتقال باشد و حق فسخ قرارداد او نیز باید پرداخت شود.» باید دید که آیا تیبو کورتوآ سنگربان جوان چلسی که به عنوان بازیکن قرضی برای اتلتیکو توپ می‌زند هم برای ادامه حضورش در دنیای فوتبال به استمفوردبریج بازخواهدگشت؟ این انتقال در حالی شکل می‌گیرد که دیگو سیمئونه، آنخل کورا مهاجم 19 ساله سن‌لورنزو را چندی پیش جذب کرد تا به نوعی جای خالی کاستا برای فصل آینده در تیمش را پر کند.

ماتا: کاستا خرید خوبی برای چلسی بود

در پی انتشار خبر حضور کاستا در تست پزشکی چلسی و موفقیت در آن، خوان ماتا ستاره اسپانیایی منچستر‌یونایتد از این انتقال حمایت کرد. هافبک تیم‌ملی اسپانیا که به مدت دو سال و نیم در چلسی توپ زده، در مصاحبه با روزنامه آ. اس گفته است: «نمی‌دانم که کار انتقال کاستا به چلسی تمام شده است یا خیر اما برایش آرزوی بهترین‌ها را در این تیم انگلیسی دارم. او مهاجمی خوب با قدرت بدنی بالاست و می‌تواند در فوتبال انگلیس موفق عمل کند. در هر حال کاستا خرید خوب و موفقی برای چلسی خواهد بود.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها