أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۲۸۶۱۰
زمان انتشار: ۰۹:۵۳     ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
برهنگی، فاحشگی، بی حیایی و بی غیرتی به بهانه شاد بودن! /
آیا برای شادبودن باید هر پرده‌ای را درید و حیای شرقی و عفاف و پاکدامنی شرعی را به خاک سپرد؟ برایت سوال می‌شود که قیمت این «شاد بودن» چقدر است؟ و این «شاد بودن» آیا غیر از رنگ و روی ظاهر، لباس زیر مردم ایران را هم طلب می‌کند؟

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تهران پرس؛ این روزها فضای فرهنگی کشور فضای آلوده ای است تا جائیکه مقام معظم رهبری در سال گذشته و در دیدار با نمایندگان مجلس خبرگان صراحتا اعلام کردند که نگران وضعیت فرهنگ هستند و سال جدید را نیز بر اساس همین نگرانی ها به نام «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت» جهادی نام نهادند و در پیام نوروزی خود تاکید کردند که فرهنگ از اقتصاد هم مهمتر است.

اینکه طی سال های اخیر تهاجم و ناتوی فرهنگی از سوی دشمن قوت گرفته و جبهه دشمن از جنگ سخت به جنگ نرم مبدل گشته شکی نیست اما در کنار تمامی این تهاجمات برخی اتفاقات داخلی (بعضا آگاهانه و بعضا ناآگاهانه) عملا وضعیت فرهنگی کشور را به سمت و سویی سوق می دهد که خواست غرب و مستعمران شیطان بزرگ در عرصه جنگ نرم است.

عدم مدیریت، کسب درآمد از برخی تولیدات غیراخلاقی، کسب محبوبیت مقطعی در بین جامعه جوان و ... تنها بخشی از اهدافی است که می توان در روی مثبت سکه به آنها پرداخت اما روی دیگر آن به همدستی و خوش رقصی برخی عناصر داخلی برای لشکر جبهه جنگ نرم در آن سوی مرزها اشاره دارد. برخی عناصر فرهنگی که در داخل حکم پیاده نظام فرماندهان جنگی غربی را ایفا می کنند و برای خوش آمد آنها گام بر می دارند.

هرچند از این دست اعمال و برنامه ها در عرصه فرهنگ به وفور یاد می شود اما شاید بتوان ماجرای «هپی»ها و ساخت بازی «همون دخترها» را در راستای جبهه فرهنگی غربی نام برد و مثال آورد که پیش از آنکه باید به دنبال مقابله با جنگ غرب خارج از مرزها بود، باید با سربازان گوش به فرمانِ فرماندهان غربی مقابله کرد.

وقتی «مدافع برهنگی» و «عاشق عکس های ...» مروج شادی می شود!

هفته گذشته دستگیری عوامل کلیپ «هپی» در فضای مجازی خبرساز شدحضور یکی از بازیگران زن این موزیک ویدئو در نماهنگ «چرا رفتی؟» ساخته باران کوثری و نقش آفرینی کارگردان کلیپ «هپی» در کمپین انتخاباتی حسن روحانی بلافاصله در سایت‌های خبری و شبکه های اجتماعی منتشر و با بازخوردهای مختلفی از طرف بازدیدکنندگان روبرو شد.

مصاحبه «سیاوش ط» برادر «ریحانه ط» یکی از دستگیرشدگان و بازیگران کلیپ «هپی» با مسیح‌علینژاد خبرنگار ضدانقلاب و مدیر صفحه «آزادی‌های یواشکی» در فیس‌بوک و همین‌طور حضور این بازیگر در شبکه‌های اجتماعی مختلف او را بیشتر از دیگر همکارانش در معرض اخبار قرار داده است. گفتنی است غیرفعال شدن اکانت فیس‌بوک و سایت شخصی‌ این بازیگر در این روزها شاید بدون ارتباط با این حواشی نباشد.

سید احمد موسوی در وبلاگ شخصی اش در رابطه با حواشی «هپی ها» و این بازیگر می نویسد:

شاید دنیای تزویر به ما اتهام ببندد که مخالف شادمانی مردمیم و تربیت لیبرالی شهروندان آن عوالم که به دلیل سبک زندگی خانواده گریز خود در معرض انقراض جمعیتند اصولا از درک علت این حساسیت نسبت به دریده شدن آستانۀ هنجارهای اجتماعی، ناکام باشد و هیچوقت به نتیجه نرسد… و با ساده‌لوحانه ترین نتیجه‌گیری ما را متهم به مخالفت با طراوت و سرزندگی کند

شاید با دیدن فیلم چندتا جوان، بتوان پلیس ایران را سرزنش کرد که "چه حساسیتی بود … حالا چهار نفر هم عشقشان کشید که در فضای تربیتی خودشان برقصند”… اما خوب کمی که پیش می‌روی و به صفحۀ یکی از تولیدکنندگان این کلیپ "ریحانه ط” می‌رسی … صفحه‌اش را که بالا و پائین می‌کنی، چشمت به نظر ۹ ماه پیش او ذیل یک کلیپ دیگر می خورد …. نوشته است : Love it … یعنی عاشقشم … روی علاقمندی او کلیک می‌کنی … کلیپ پر است از عکسهای زن‌های لخت مادر زاد که در POSE های مختلف جلوی تو رژۀ تن‌نمائی می‌دهند… اسمش هنر به تصویر کشیدن واقعیات است لابد و جنبۀ دیگری ندارد!

وجه تشابه علاقه به این «فرهنگ برهنگی» و «شاد بودن» برایت سوال می‌شود؟ آیا برای شادبودن باید هر پرده‌ای را درید و حیای شرقی و عفاف و پاکدامنی شرعی را به خاک سپرد؟ برایت سوال می‌شود که قیمت این «شاد بودن» چقدر است؟ و این «شاد بودن» آیا غیر از رنگ و روی ظاهر، لباس زیر مردم ایران را هم طلب می‌کند؟ و ما چقدر باید «هپی» باشیم تا با عاشقی‌های این تولید کننده‌ها همگون و همسان شویم؟

بالاتر خانم «ط» در صفحه‌اش با تعدادی از دوستانش به تجلیل از گابریل گارسیا مارکز پرداخته، نویسنده‌ای که مرور کتابهایش تو را یاد یکی از کتابهایش می‌اندازد که در آن با افتخار به شرح و ستایش لذایذ خلاقیت آمیز! همخوابی با چندین فاحشه سخن می‌گوید که یکی از آنها یک چندم او سن دارد. با خود می‌گوئی اینها هم عوالم منسجم و به هم پیوسته‌ای دارند، همه چیز به هم مربوط است.

تکیه کلام محاوره‌ای ایرانی‌ها، وقتی کسی را آنقدر فارغ از مساله و تفکر و جریان می‌داند، می‌گوید : «یارو شاده» … یعنی خیلی فارغ است و بی خیال و لاابالی … و به راستی که «هپی»ها چقدر «شادند» و عجیب است که جامعۀ ما باید بابت این فراغت آنها از هنجارهای اجتماعی و ملی و ایرانی و اسلامی خود هزینه بدهد! بدون اینکه گوش شنوائی داشته باشند و بدون آنکه مایل باشند که به آمارهای بحرانی فروپاشی خانواده در جائی که شادی را آنطور که مورد پسند آنان تعریف شده مراجعه کنند.

یک بازی سرگرم کننده و «شاد» برای ایرانیان!

اما از سوی دیگر نرم افزار بازار که اقدام به تولید و فروش نرم افزارهای کاربردی و بازی برای گوشی های اندرویدی می کند در اقدامی جالب توجه، دست به فروش بازی «همون دخترها» زده است.

یک سایت خبری در توضیح ساخت این بازی اینگونه می نویسد: «برنامه نویسان ایرانی یک بازی سرگرم کننده که برای شادی عموم طراحی شده است را روانه ی بازار کرده اند بازی همون دخترها فقط برای کسایی طراحی شده که بخواهند چند دقیقه شاد باشن. اقدام خطرناک این دو دختر تهرانی در ماشین به تازگی کلیپی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که در آن، دو دختر جوان حین رانندگی در خیابان های شهر تهران تصمیم می گیرند ترانه یکی از خوانندگان را بخوانند و با موبایل فیلمبرداری کنند. تا ۱۰ ثانیه اول همه چیز طبق روال عادی پیش می رود اما از همین ثانیه، تنها صدای مهیب و یک نور وحشتناک بر روی کلیپ نقش می بندد.»

اما «بازار» در توضیح این بازی می نویسد: «همون دخترها؛ این بازی یک بازی سرگرم کننده که برای شادی عموم طراحی شده است. بازی همون دخترها فقط برای کسایی طراحی شده که بخواهند چند دقیقه شاد باشند.»

به نظر می رسد پس از راه اندازی کمپین «آزادی های یواشکی» از سوی مسیح علی نژاد که این روزها به روابط نامشروع جنسی و فاحشه بودن خود نیز افتخار کرده و بالیده است، جبهه فرهنگی غربی سعی دارد تعریف تازه ای از «شادی» برای جوانان و نوجوانان ایرانی ارائه نماید.

در اینکه دشمن، دشمن است و کارش هم دشمنی، شکی وجود ندارد اما اینکه چرا عده ای در داخل کشور نیز به اهداف دشمن کمک می کنند و او را در مسیر مقابله با جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی یاری می نمایند جای تامل و واکاوی بیشتری دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها