أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۲۹۸۴۳
زمان انتشار: ۱۳:۳۳     ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
مهاجم برزيلي تبار تيم ملي فوتبال اسپانيا مي گويد اين تيم ديگر حق اشتباه کردن ندارد.

 

به گزارش پایگاه 598 ،ديگو کاستا هم پس از بازي اعتراف کرد که در اوج نبوده است. کاستا که يک پنالتي براي تيمش گرفت گفت: بايد اين لحظات سخت را پشت سرگذاريم و به آينده فکر کنيم. در ديدار آينده خود ديگر نبايد اشتباه کنيم. ديدار بسيار سخت و حساسي برابر شيلي داريم. اگر مي خواهيم که صعود کنيم. بايد در اين ديدار به پيروزي برسيم. تمام تلاش خود را مي کنيم تا برابر شيلي شکست تلخ برابر هلند را جبران کنيم.

به نقل از ايسنا، او ادامه داد: ما مي دانيم که چگونه در ديدار بعدي جبران کنيم. در نيمه نخست بازي خوبي را به نمايش گذاشتيم و گل نخست بازي را هم به ثمر رسانديم. هيچ کس پيش بيني نمي کرد که ما با 5 گل برابر هلند تن به شکست دهيم. از اين شکست بسيار ناراحت هستيم. نتوانستم بازي خوبي را به نمايش گذارم.

در ديدار تيم ملي اسپانيا برابر هلند هربار که ديگو کاستا صاحب توپ مي شد تماشاگران برزيلي او را هو مي کردند تا اعتراض خود را به تصميم جنجالي او و حضور در تيم ملي اسپانيا نشان دهند. کاستا در اين باره گفت: اعتراض تماشاگران طبيعي بود. من تيم ملي فوتبال اسپانيا را به برزيل ترجيح دادم و آنها حق دارند که اعتراض کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها