أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۰۲۸۴
زمان انتشار: ۲۰:۳۹     ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
به گزارش 598، براساس اخبار منتشر شده در رسانه‌های انگلیسی دیگو کاستا مهاجم اتلتیکو مادرید پیش از آغاز رقابت‌های جام جهانی در تست‌های پزشکی چلسی شرکت کرده و با موفقیت آنها را پشت سر گذاشته است.

شنیده‌ می‌شود این مهاجم تنومند اسپانیایی در ازای 44 میلیون یورو به جمع آبی‌پوشان لندن ملحق می‌شود.

مهاجم فصل گذشته روخی‌ بلانکو فصل گذشته 36 گل برای این تیم به ثمر رساند و نقش به سزایی در قهرمانی شاگردان دیه‌گو سیمئونه در رقابت‌های لالیگا و رسیدن تیمش به فینال لیگ قهرمانان اروپا داشت.

ژوزه مورینیو در گفت‌وگو با نشریه مارکا در این مورد، گفت:

    دیگو کاستا بازیکنی است که دوست دارم در تیمم باشد و به همین دلیل از باشگاه درخواست کرده‌ام تا او را به استمفورد بریج بیاورند. مطمئن هستم آنها این کار را خیلی خوب انجام می‌دهند و دیه‌گو فصل آینده برای چلسی بازی خواهد کرد.

پیش از این خوزه مورینیو سسک فابرگاس، هافبک فصل گذشته بارسلونا را جذب کرده بود.

ژوزه مورینیو در مورد شرایط کورتوا، سنگربان فصل گذشته اتلتیکو مادرید که به صورت قرضی در این باشگاه بازی می‌کرد، گفت: وقتی جام جهانی به اتمام برسد او به لندن برمی‌گردد و داستان تمام است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها