کد خبر: ۲۳۳۰۹۸
زمان انتشار: ۲۰:۲۴     ۰۷ تير ۱۳۹۳
در حالي که جام جهاني وارد مرحله حذفي خود شده است بازيکنان الجزاير اعلام کردند در ماه رمضان روزه مي‌گيرند.
به گزارش پایگاه 598،با توجه به آغاز ماه رمضان تکليف بازيکنان مسلماني که در جام جهاني 2014 برزيل حضور دارند کمي پيچيده مي‌شود.

مسلمانان بسياري در ترکيب تيم‌هاي فرانسه، الجزاير و آلمان حضور دارند که با ورود به ماه مبارک رمضان شرايط پيچيده‌اي پيدا مي‌کنند. اين در حالي است که جام جهاني فوتبال نيز وارد مراحل سخت و حذفي خود شده است.

رمضان يکي از اصول در دين اسلام است و به معناي اين است که مسلمانان بايد در اين يک ماه روزه گرفته و توجه بيشتري به معنويات داشته باشند. آنها نبايد از طلوع آفتاب تا زمان غروب، غذا خورده و يا آب بنوشند. اين بدان معنا است که جدول زيستي بدن آنها بايد دستخوش تغيير شود.

بازيکنان مسلماني که در سفر هستند نبايد روزه بگيرند. البته روزه براي کساني که بيماري دارند نيز توصيه نشده است. بازيکنان تيم ملي فوتبال الجزاير اعلام کرده‌اند با وجود اينکه روزه گرفتن ممکن است براي سلامتي‌شان ضرر داشته باشد، ولي روزه مي‌گيرند. اين در حالي است که تيمشان در مرحله بعد ديدارهاي سختي پيش رو دارد.

ديديه دشان که هدايت تيم ملي فرانسه را به دست دارد در اين خصوص اظهار نظري داشته و اعلام کرده گرفتن روزه را به عهده بازيکنانش قرار مي‌دهد. وي در اين زمينه گفت: شرايط سخت و حساسي است. نمي‌خواهم چيزي را به بازيکني ديکته کنم. ما به دين هر کسي احترام مي‌گذاريم. اين نخستين باري نيست که با چنين شرايطي روبه‌رو مي‌شويم. نگران نيستم و مي‌دانم همه با اين شرايط کنار مي‌آيند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها