کد خبر: ۲۳۵۴۷۶
زمان انتشار: ۱۴:۱۳     ۲۱ تير ۱۳۹۳
مديرعامل باشگاه راه‌آهن گفت: هيأت مديره باشگاه راه‌آهن هنوز به ثبت قانوني نرسيده و اصولا نمي‌توان در مورد اعضاي آن صحبت کرد.

 

به گزارش پایگاه 598،صادق رئيسي‌کيا در خصوص اسامي اعلام شده اعضاي هيأت مديره باشگاه راه‌آهن اظهار داشت: اصولا تا زماني که اداره ثبت شرکت‌ها اقدامات لازم را انجام دهد و نامه مربوطه را براي روزنامه‌ها آگهي کند، 2-3 ماه زمان مي‌برد تا به صورت رسمي اعضا کار خود را آغاز کنند افرادي هم که هم اکنون نام برده شده است افراد مدنظر هستند و در حد گمانه‌زني است.

به نقل از فارس، وي افزود: حالا اينکه چند درصد اين افراد در تائيديه نهايي حضور داشته باشند بايد منتظر بمانيم تا اين پروسه بگذرد. اين موارد بايد به تائيد مقامات قضايي قرار گيرد و ممکن است در اين بين تغييراتي هم وجود داشته باشد. زماني که قراردادي قطعي نشده نمي‌توانم در مورد اسامي مطرح شده صحبت کنم.

مديرعامل باشگاه راه‌آهن در خصوص اينکه روز گذشته سايت باشگاه مدتي زادمهر را به عنوان عضو کميته فني و هيأت مديره باشگاه معرفي کرده بود و همچنين واکنش سياسي رئيس هيأت مديره باشگاه پرسپوليس به اين مسئله که اعلام کرده راه‌آهن هيأت مديره‌اي ندارد که زادمهر در آن عضو باشد، گفت: اين موضوع به صحبت ابتدايي من برمي‌گردد. هيأت مديره ما به صورت اداري و قانوني کار خود را آغاز نکرده و هنوز ثبت نشده است. اين مسئله درست است به زادمهر پيشنهاد حضور در راه‌آهن داده شد. اصولا او به اين باشگاه علاقمند است اما اعلام کرد دوست دارد مسئوليتش در پرسپوليس را ادامه دهد. البته اعلام کرد که از هر گونه کمکي دريغ نخواهد کرد.

رئيسي‌کيا در خصوص حضور کريم باقري در کادر فني و علي کريمي اظهار داشت: طبيعتا تا 3-2 روز آينده و قبل از اعزام تيم به ترکيه تکليف اين نفرات مشخص خواهد شد. علي کريمي هم قبل از اعزام به ترکيه تکليفش روشن تا در صورت پيوستن به تيم راهي اين کشور شود و تمرينات را آغاز کند.

مديرعامل باشگاه راه‌آهن در مورد اينکه آيا بدهي‌هاي بازيکنان پرداخت شده، گفت: هفته گذشته 30-40 درصد اين بدهي‌ها را پرداخت کرديم و در آينده اين روند را ادامه مي‌دهيم. بازيکنان قراردادهاي خود را کاهش دادند و واقعا نشان دادند که ايثار و فداکاري دارند. نشان دادند که ابتدا منافع بلندمدت باشگاه که ادامه حيات است، برايشان مهم است تا اينکه منافع کوتاه مدت و شخصي‌شان. ما مبالغ قرارداد بازيکنان را روي خروجي سايت قرار مي‌دهيم تا همه متوجه شوند بازيکنان‌مان با چه ايثاري در تيم حاضر شدند.

وي در خصوص منتفي شدن حضور خلعتبري و سياوش اکبرپور در راه‌آهن و اينکه آيا بازيکني جايگزين آنها خواهد شد، عنوان کرد:‌در مدت قانوني فصل نقل و انتقالات هر احتمالي وجود دارد اما با توجه به اينکه ما محدوديت‌هاي مالي داريم نمي‌توانيم زياد هزينه کنيم و بازيکناني را هم که جذب کرده‌ايم با قراردادهاي کمتر از ساير تيم‌ها بوده است.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها