أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۷۷۹۸
زمان انتشار: ۰۱:۰۹     ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
شب گذشته مسئولان استقلال به فکر فسخ قرارداد یکی دیگر از بازیکنان خود بودند تا بتوانند بازیکن دیگری را جایگزین وی کنند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، استقلالی‌ها که در فصل نقل و انتقالات عملکرد نسبتا خوبی داشتند، در روز آخر نقل و انتقالات تصمیماتی گرفتند که کمی تامل برانگیز بود.

 

مسئولان استقلال وقتی متوجه شدند یعقوب کریمی رضایت‌نامه خود را از باشگاه سپاهان برای انتقال قرضی به استقلال گرفته، به یک‌باره تصمیم گرفتند نام احمد جمشیدیان را از لیست خود خارج کنند تا بتوانند قرارداد کریمی را در هیئت فوتبال به ثبت برسانند. در این میان گفته می‌شود جمشیدیان برای خروج نامش از لیست استقلال رضایت نداده بود و مسئولان استقلال بدون توجه به رضایت این بازیکن، قرارداد او را یک‌طرفه فسخ کردند.

 

این پایان ماجرا نبود و شنیده شده که شب گذشته استقلالی‌ها باز هم تصمیم داشتند یک بازیکن دیگر را از لیست خود خارج و بازیکن دیگری را جایگزین کنند. طبق پیگیری‌ها با توجه به دوری 6 هفته‌ای حنیف عمران‌زاده از میادین به دلیل مصدومیت، استقلالی‌ها تصمیم گرفتند سید محسن حسینی بازیکن گسترش فولاد تبریز را به لیست خود اضافه و نام مهدی کریمیان را از لیست خود خارج کنند اما ظاهرا به دلیل مخالفت کریمیان موفق به این کار نشدند. حسینی تا ساعات پایانی شب، منتظر استقلالی‌ها بود اما خبری از آنها نشد و مجبور است تا نیم فصل بیرون از گود بنشیند.

 

به نظر می‌رسد سرنوشت بازیکنان برای مسئولان استقلال اهمیتی ندارد چون به این موضوع فکر نکردند که با فسخ قرارداد، آن بازیکن در لحظه آخر نقل و انتقالات چه سرنوشتی پیدا می‌کند. آیا به این فکر نکردند که بازیکنی مثل جمشیدیان حداقل تا پایان نیم فصل باید بیرون از گود بماند؟ اگر هم تیمی خواهان این بازیکن نشود، حتی ممکن است فوتبالش خیلی زود به پایان برسد.

 

شاید منظور میرشاد ماجدی سرپرست استقلال درباره توافق علی نظری جویباری مسئول نقل و انتقالات استقلال با جمشدیان پرداخت کامل مطالبات این بازیکن باشد اما طبق پیگیری‌های انجام شده، استقلالی‌ها مصدومیت جمشیدیان در فصل گذشته را بهانه کرده‌اند و به این بازیکن گفته‌اند که تا پایان نیم فصل مصدومیتش را برطرف کند تا نیم فصل بار دیگر جذب استقلال شود.

 

اکنون سوال اینجاست که اگر جمشدیان مصدوم بوده، چطور در اردوی ترکیه و تمرینات حضور داشت؟ ظاهرا مسئولان استقلال در روز آخر به فکر موفقیت تیم‌شان آن هم تحت هر شرایط و به هر قیمتی افتادند که اگر غیر از این بود چنین کارهایی را در ساعت آخر نقل و انتقالات برای یک بازیکن خود انجام نمی‌دادند و البته سراغ نفر دوم (کریمیان) نمی‌رفتند. این چنین کاری در باشگاه «فرهنگی -ورزشی» اخلاقی است؟

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها