يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۷۹۲۳
زمان انتشار: ۱۳:۲۶     ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
مدافع پرسپولیس بستن بازوبند کاپیتانی این تیم را برای خود افتخار می داند اما در عین حال تابع تصمیم علی دایی است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، محسن بنگر در خصوص وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: «بعد از بازگشت از اردوی ترکیه تمرینات خوبی در تهران پشت سر گذاشتیم و روز به روز شرایط مان بهتر می شود. البته طبیعی است برای هماهنگی انسجام بیشتر نیاز به زمان و انجام چند بازی داشته باشیم و ان شاءالله از هفته چهارم و پنجم لیگ به مرز ایده آل می رسیم.»

 

وی در پاسخ به این سوال که با رفتن سیدجلال حسینی از پرسپولیس آیا بازوبند کاپیتانی بر بازوی او بسته خواهد شد خاطرنشان کرد: «در این باره تصمیم با علی آقاست. من دنبال کاپیتانی پرسپولیس نبوده و نیستم و آنچه اهمیت دارد رفاقت و اتحاد بچه هاست که کمک می کند تیم خیلی بهتر به اهداف خود برسد. بازوبند فقط یک تکه پارچه است»

 

مدافع پرسپولیس ادامه داد: «بازیکنان باسابقه بیشتری در تیم حضور دارند که شایسته بستن بازوبند کاپیتانی هستند اما این که در غیاب آنها بازوبند بر بازوی چه کسی بسته شود تصمیم با علی آقا است، ضمن اینکه معتقدم بستن بازوبند کاپیتانی پرسپولیس یک افتخار محسوب می شود.»

 

وی در مورد جدایی خلعتبری گفت: «امیدوارم خلعتبری در اصفهان موفق باشد!»

 

بنگر با اشاره به این که کاهش نفرات بزرگسال در تیم ها تصمیم درستی نبوده اضافه کرد: «حذف دو بازیکن بزرگسال از فهرست تیم های لیگ برتری نه تنها کمکی به فوتبال مان نمی کند بلکه باعث خواهد شد نفرات شایسته ای از لیگ بیرون بمانند و آنها مجبور شوند با کلی سابقه یا در لیگ یک به میدان بروند یا فوتبال را کنار بگذارند.»

 

وی تصریح کرد: «اضافه شدن نام بازیکنی جوان به فهرست تیم ها به این معنا نیست که شرایط برای پیشرفت آنها مهیا می شود. خیلی از این جوان ها به لیگ برتر می رسند اما بعد از یکی، دو سال که بازی به آنها نمی رسد دیگر بازیکن زیر 23 سال به حساب نخواهند آمد و مجدد برمی گردند به تیمی که بودند. بازیکن جوان اگر واقعا خوب باشد با نشان دادن فوتبالش به لیگ برتر راه پیدا می کند.»

 

بنگر در مورد خداحافظی علی کریمی از فوتبال گفت: «کریمی بزرگ فوتبال ماست. او هم بازیکن بزرگی است و هم شخصیت بزرگی دارد. افتخار می‌کنم کنار این بازیکن بازی کردم. من به عنوان یک عضو کوچک پرسپولیس از زحمات علی کریمی تقدیر می‌کنم.»

 

وی در توصیح قضیه خداحافظی‌اش از تیم ملی نیز گفت: «یک خبرنگار ساعت 4 صبح در فرودگاه از من پرسید که در مورد تیم ملی چه نظری داری، من هم گفتم به تیم ملی فکر نمی‌کنم. تیم ملی برای آنهایی است که از کنارش سود می‌برند. برای چنین افرادی سرنوشت تیم ملی یا سرمربی‌اش مهم است.»

 

مدافع باتجربه پرسپولیس در خاتمه یادآور شد: «باید شروع خوبی در لیگ داشته باشیم و از همان هفته اول چهره یک تیم مدعی را داشته باشیم. این فصل کیفیت تیم ها بالاتر رفته و فصل سختی در انتظارمان است. البته هدف ما قهرمانی خواهد بود و با تیم خوبی که بسته ایم بیشترین شانس را برای قهرمانی داریم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها