أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۸۱۰۰
زمان انتشار: ۲۲:۴۲     ۰۱ مرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،مهاجم جوان تیم ملی ایران عنوان کرد در شرایط خوبی به سر می‌برد. او همچنین با خوب ارزیابی کردن عملکرد ایران در جام‌جهانی برزیل گفت: تیم ملی در جام جهانی بازی‌های بسیار خوبی را به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علیرضا جهانبخش که در جام جهانی برزیل برای ایران به میدان رفت، به تمرین‌های تیمش برگشته است. جهانبخش درباره بازگشت به تیم نایمخن پس از جام جهانی گفت: هنوز تمرین‌های کم‌فشاری را انجام می‌دهم و بیشتر سعی می‌کنم استراحت کنم اما کاملا آماده‌ام. تعطیلات خوبی را در ایران پشت سر گذاشته‌ام و دوست دارم که در کنار تیمم باشم.

مهاجم جوان تیم ملی ایران درباره عملکرد این تیم در جام جهانی برزیل به روزنامه هلندی omroep گفت: فکر می‌کنم عملکرد خوبی در جام جهانی داشتیم. ما واقعا در هر سه دیدار خود به خوبی بازی کردیم و در بازی با آرژانتین در دقیقه پایانی دروازه‌مان باز شد که آن هم با گل مسی بود که موفق شد در وقت‌ اضافه دروازه ما را باز کند. در آن دیدار تیم ما فرصت‌های گل خیلی خوبی داشت که نتوانستیم از آن استفاده کنیم.

علیرضا جهانبخش که فصل گذشته در لیگ هلند توانست نامی برای خود دست و پا کند، مورد توجه چند تیم مطرح اروپایی قرار گرفته اما ترجیح داده است که در این تیم بماند. نایمخن این فصل باید در لیگ دسته 2 هلند به رقابت بپردازد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها