أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۸۱۰۳
زمان انتشار: ۲۲:۴۶     ۰۱ مرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،جواد نکونام تنها بازیکن ایرانی نخواهد بود که فصل آینده به احتمال زیاد در اوساسونا توپ خواهد زد.

در شرایطی که خبر اصلی رسانه های نزدیک به باشگاه اوساسونا، بازگشت جواد نکونام به این تیم است، سایت vavel در گزارشی درباره نکونام به موضوع بسیار جالبی اشاره کرده است.

به نوشته این سایت، به جز نکونام، چند بازیکن دیگر هم مدنظر مدیران اوساسونا قرار دارند که یکی از آنها برای هواداران این تیم نام آشنایی است: مسعود شجاعی.

آنطور که صفحات مربوط به باشگاه اوساسونا در توئیتر مدعی شده اند، احتمال بازگشت مسعود شجاعی به اوساسونا وجود دارد. او فصل گذشته برای لاس پالماس توپ زده و به جز اوساسونا، مد نظر باشگاه AEK یونان هم قرار دارد منتهی بحث حضور او در اوساسونا بسیار جدی است و به احتمال زیاد، مسعود و نکونام دوباره با یکدیگر در اوساسونا همبازی خواهند شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها