أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۸۱۲۶
زمان انتشار: ۲۳:۴۵     ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
این‌که نماد 4 را فرهاد مجیدی برای استقلالی‌ها درست کرده یا مظلومی سوالی است که هواداران تیم آبی‌پوش باید به آن پاسخ دهند.
به گزارش پایگاه 598،پرویز مظلومی می‌گوید نماد "4" را من در استقلال درست کردم و این عدد میلیاردها تومان می‌ارزد. اشاره او به 4 دربی پیاپی است که استقلال برنده شد و سرمربی‌اش مظلومی بود البته بماند که بعد از آن 4 دربی استقلال با همان مظلومی باخت بدی داد و با 3 گل ایمون زاید مغلوب پرسپولیس 10 نفره شد.

 

اما بعضی از هواداران استقلال (بخوانید اکثریت آن‌ها) فرهاد مجیدی را خالق عدد 4 می‌دانند و وقتی این عدد را در جواب "6" پرسپولیسی‌ها نشان می‌دهند نام فرهاد مجیدی را به زبان می‌آورند. نکته اینجاست که هر 4 دربی مورد نظر مظلومی، فرهاد مجیدی گلزنی کرده و نقش ارزنده‌ای در پیروزی تیمش داشته است.

 

در یک بازی فرهاد در دقیقه 89 گل حساسی را وارد دروازه پرسپولیس کرد، او در حالی که حداقل 2 متر از شیث رضایی عقب‌تر بود با استارتی سریع او را جا گذاشت و سپس با ضربه‌ای دقیق و حرفه‌ای توپ را به تور دروازه حریف رساند. فرهاد کلا 4 گل به پرسپولس زده و البته همواره بازی‌های خوبی مقابل این رقیب سنتی آبی‌ها انجام داده است.

 

جالب این‌که مجیدی در سال‌های جوانی و ابتدای فوتبالش در امر گلزنی به پرسپولیس ناکام بود اما در بازگشت دوباره به استقلال (بعد از 8 سال حضور در امارات و بعدها قطر) توانست 4 بار دروازه پرسپولیس را باز کند و محبوب هواداران استقلال شود؛ به طوری که می‌توان ادعا کرد همین حالا هم که فوتبال بازی نمی‌کند از همه بازیکنان فعلی استقلال محبوب‌تر است.

 

این‌که نماد 4 را فرهاد مجیدی برای استقلالی‌ها درست کرده یا مظلومی سوالی است که هواداران تیم آبی‌پوش باید به آن پاسخ دهند. البته هر 2 نفر در آن 4 پیروزی نقش داشته‌اند اما به نظر می‌رسد از دیدگاه هواداران استقلال نقش فرهاد پررنگ‌تر از پرویز مظلومی بوده.

روزنامه خراسان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها