أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۳۸۱۹۰
زمان انتشار: ۱۱:۵۰     ۰۲ مرداد ۱۳۹۳
پرسپولیسی‌ها هنوز خاطره فصل قبل را فراموش نکرده‌اند که به خاطر اعتصاب بازیکنانشان جام قهرمانی را از دست دادند. حالا و در آستانه فصل جدید رسانه‌ها اخبار پرسپولیس را به گونه‌‎ای منعکس می‌کنند که گویا قرار است برخی مشکلات در پرسپولیس ادامه دار باشد.
پرسپولیسی‌ها هنوز خاطره فصل قبل را فراموش نکرده‌اند که به خاطر اعتصاب بازیکنانشان جام قهرمانی را از دست دادند. حالا و در آستانه فصل جدید رسانه‌ها اخبار پرسپولیس را به گونه‌‎ای منعکس می‌کنند که گویا قرار است برخی مشکلات در پرسپولیس ادامه دار باشد.

به گزارش تابناک، «واویلا اگر امروز چک 5/5 میلیاردی پاس نشود»، « اسپانسر پرسپولیس جا زد؟» و «بوی اعتصاب می‌آید» تنها بخشی از تیترهایی است که روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها از دیشب و امروز برای پوشش اخبار ماجرای اردوی پرسپولیس در نظر گرفته‌اند که به خودی خود نشان می‌دهد که چقدر دلشان می‌خواهد از اردوگاه سرخ‌ها اخبار جنجالی مخابره شود.

ماجرا مربوط به چک 5.5 میلیاردی اسپانسر جدید پرسپولیس است که قرار بود امروز پاس شود و به مدد آن باشگاه بخشی از مطالبات بازیکنان را بپردازد اما گویا این چک نقد نشده و همین مسئله موجب شده تا رحیمی در روزهای اخیر دوبار در تمرینات پرسپولیس حاضر شود و با بازیکنان این تیم صحبت کند. نقد نشدن چک اسپانسر پرسپولیس در حالی اتفاق افتاده که برخی رسانه‌ها آن را به کنار کشیدن اسپانسر جدید این تیم از حمایت پرسپولیس عنوان کرده‌اند. یکی دو روزنامه و سایت ورزشی در گزارش‌های خود از وضعیت قرمز در اردوی سرخ‌ها خبر از کنار کشیدن و «جا زدن» اسپانسر پرسپولیس داده‌اند و این در حالی است که شرکت بهنام پیشروی کیش به عنوان اسپانسر فصل جدید این باشگاه قرارداد 30 میلیاردی برای این فصل امضا کرده که گویا تا کنون هم 9 میلیارد آن را به حساب باشگاه واریز کرده‌ است.

اما این تنها مشکل پرسپولیس نیست. دو روز پیش هم وکیل کشتی‌گیران طلبکار از باشگاه پرسپولیس در دفتر این باشگاه قصد توقیف اموال این باشگاه را به دلیل بدهی‌های فراوان داشت. از سوی دیگر هنوز مشکلات حقوقی اسپانسر فصل جدید با اسپانسر فصل قبل حل نشده و این‌ها همه بخشی از میراثی است که مدیران قبلی برای باشگاه پرسپولیس باقی گذاشته‌اند. 

حالا در کنار میراث دردسرساز مدیران قبلی گویا باشگاه پرسپولیس مانند فصل قبل با مشکل مالی مواجه شده است. پرسپولیسی‌ها که در بازار نقل و انتقالات اندکی ضعیف‌تر از رقیب همشهری‌شان ظاهر شده‌اند امیدوار بودند به مدد اسپانسر متمولشان در این فصل با مشکلات مالی حداقل مواجه نباشند. چه اینکه آن‌ها سه جام مهم را پیش‌رو دارند و تدارکات برای این سه جام به اندازه کافی هزینه بردار است اما گویا مشکلی که در نیم فصل دوم فصل قبل به سراغ سرخ‌ها امد امشال قرار است پیش از اغاز فصل دامنگیر سرخ‌ها شود.

 گرچه برخی رسانه‌ها از همین الان خودشان را برای تیترهای نظیر «اعتصاب در اردوی پرسپولیس» آماده کرده‌اند و از عصبانیت علی دایی از عدم پرداخت مطالبات مالی سخن می‌گویند اما گویا اوضاع در باشگاه پرسپولیس چندان مطلبوب نیست. شاید بتوان وضعیت واقعی پرسپولیس در این روزها را از میان سخنان امیر عابدینی فهمید که در گفت‌وگو با روزنامه ایران ورزشی می‌گوید:

 « دلم برای رحیمی می‌سوزد، در مخمصه افتاده است. در ابتدا آنقدر به او وعده دادند و دلش را قرص کردند که گفت طلب‌های شفاهی را هم پرداخت می‌کند اما اکنون طلب کتبی و با حکم قضایی هم پرداخت نمی‌شود. دلیل اصلی این مساله آن است که وعده و وعید‌ها عملی نشده است. مردم فکر می‌کردند در پرسپولیس شق‌القمر می‌شود و پرسپولیس واگذار می‌شود و اسپانسر هم پول فراوان می‌آورد اما اکنون حتی به آکادمی باشگاه هم 50 میلیون تومان پول نداده‌اند تا کار را آغاز کنند در حالی که یک میلیارد و 200 میلیون بودجه برایش تصویب شده است. ما تاکنون ایستاده‌ایم و نگذاشته‌ایم عبدی از نفس بیفتد اما چگونه می‌توان با قدرت کار کرد در حالی که سوختی وجود ندارد و پولی پرداخت نمی‌شود. مگر می‌توان بدون سوخت موشک هوا کرد.» عابدینی معتقد است که هرچه زودتر باید کار پرسپولیس با اسپانسرهایش یکسره شود: «اگر آقایان سیاسی و سلیمی با اسپانسر کارشان را یکسره نکنند و حرف‌هایشان را نزنند روزگار سختی در انتظار پرسپولیس است. امیدوارم آنها بنشینند و وضعیتشان را با اسپانسر مشخص کنند، اگر اسپانسر مشکل دارد برطرف شود و یا اگر حرف و حدیث جدیدی زده شده به مردم بگویند. در پرسپولیس و استقلال نمی‌توان روی هیچ چیز سرپوش گذاشت، اگر بخواهند اینگونه رفتار کنند علی دایی بعد از آنکه در سه بازی به بازیکنانش پولی ندهند در آن صورت به هیچ کس رحم نمی‌کند و همه چیز را می‌گوید. پس بهتر است که همه چیز را بدون سرپوش گذاشتن به مردم بگوییم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها