أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۸۱۹۷
زمان انتشار: ۱۲:۰۳     ۰۲ مرداد ۱۳۹۳
در این لیست اسم پولادی حذف نشده، اما رقمی هم در مقابل نامش قرار نگرفته است. معنای فوتبالی این اتفاق می‌تواند این باشد که مهرداد هنوز بازیکن پرسپولیس است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، در شرایطی که هیچ‌کس نمی‌داند چه آینده‌ای در انتظار مهرداد پولادی است، انتشار لیست قراردادهای بازیکنان پرسپولیس به سردرگمی‌ها در مورد این بازیکن دامن زد.

 

در این لیست اسم پولادی حذف نشده، اما رقمی هم در مقابل نامش قرار نگرفته است. معنای فوتبالی این اتفاق می‌تواند این باشد که مهرداد هنوز بازیکن پرسپولیس است و با این تیم قرارداد دارد، اما توافق مالی او با مدیران باشگاه باقی مانده است.

 

به هر حال اگر پولادی به اروپا نرود حفظ او برای پرسپولیس می‌تواند بسیار ایده‌آل باشد. او توانایی بازی در سمت چپ خط دفاعی و نیز میانه میدان را دارد و بعید نیست قرمزها بخواهند حفظش کنند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها