أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۸۲۲۲
زمان انتشار: ۱۳:۰۱     ۰۲ مرداد ۱۳۹۳
سازمان حمل و نقل هوایی آمریکا ممنوعیت پرواز هواپیماهای آمریکایی به فرودگاه بین‌المللی «بن گوریون» تل‌آویو را لغو کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، سازمان حمل و نقل هوایی آمریکا ممنوعیت پرواز هواپیماهای آمریکایی به فرودگاه بین‌المللی «بن گوریون» تل‌آویو را لغو کرد اما با این حال، نسبت به شرایط حساس جنگ حاضر در غره و وضعیت سیال آن هشدار داد.

آژانس هوانوردی آمریکا در ابتدا پرواز هواپیماهای آمریکایی به سمت تل‌آویو را ممنوع کرده و شرایط موجود بین غزه و رژیم صهیونیستی را خطرناک توصیف کرده بود. سه خطوط هوایی فرانسه و آلمان، از جمله «لوفتهانزا» و «برلین ایر» نیز به دلیل نگرانی‌های امنیتی پروازهای خود به تل‌آویو را به حالت تعلیق در آورده‌اند.

در این میان هوانوردی انگلیس ادعا کرده است که پروازهای این کشور به تل‌آویو طبق برنامه انجام شده و طرحی برای لغو پروازها ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها