يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۸۲۴۱
زمان انتشار: ۱۳:۵۰     ۰۲ مرداد ۱۳۹۳
دروازه بان تراکتورسازی گفت: «از این به بعد همیشه پیراهن علی کریمی را می پوشم تا همه بدانند چقدر به ایشان ارادت دارم و از خداحافظی‌شان ناراحتم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایران ورزشی ، سراپا انگیزه و انرژی است. موج خروشانی که تا وقتی اهدافش را در دست نگیرد، آرامش نمی‌گیرد. حامد لک دقیقا می‌داند از این فوتبال چه می‌خواهد و برای رسیدن به آنچه می‌خواهد سخت در تلاش است. مهار سه پنالتی در بازی تراکتور مقابل پیکان در چارچوب رقابت‌های جام شهدا تنها بخش کوچکی از نمایش‌های دیدنی او برای هواداران تبریز است. این را از نوع ادای جملاتش هم می‌توان متوجه شد. وقتی بدون کوچکترین تردیدی درباره برنامه‌هایی که برای این فصل دارد، صحبت می‌کند.

 

 * با پنالتی‌هایی که گرفتی هنوز لیگ شروع نشده حسابی درخشیدی!

- راستش در این بازی تمام تمرکزم را گذاشته بودم تا بتوانیم پیروز شویم. برای همین تمرینات خیلی خوبی داشتم و حسابی آماده بودم.

 

* ظاهرا می‌خواهی این فصل، فصل متفاوتی داشته باشی.

- صددرصد. تمام توانم را گذاشتم تا در وهله اول بهترین عملکرد را برای تیمم داشته باشم، در وهله دوم بتوانم برای رقابت‌های جام ملت‌های آسیا یکی از نفرات تیم ملی باشم و نظر کروش را به خود جلب کنم و در وهله سوم در آخر فصل با یک رزومه عالی بتوانم به یک تیم اروپایی بروم.

 

* پس برای این فصل یک هدفگذاری خیلی حساب شده داری.

- بله. به هرحال این فصل خدمت سربازی‌ام تمام می‌شود و می‌توانم لژیونر شوم. به همین خاطر می‌خواهم تمام تلاشم را بکنم که فصل آینده در لیگ اروپا بازی کنم.

 

* نگران این نیستی که با درخششی که داشتی، توقع‌ هواداران و کادرفنی را برای بازی‌های لیگ بالا برده باشی؟

- همه هواداران تبریزی می‌دانند که از هیچ تلاشی برای موفقیت تیم دریغ نمی‌کنم و همیشه آرزویم پیروزی تراکتورسازی است. ضمن اینکه من تمریناتم را خیلی خوب انجام می‌دهم و خود آقای خطیبی هم این موضوع را تأیید می‌کنند.

 

* واکنش هم‌تیمی‌ها و مربیان تیم بعد از اینکه سه پنالتی را گرفتی چه بود؟

- کادرفنی که حسابی تعجب کرده و خوشحال بودند اما در کل همه به خصوص آقای خطیبی خیلی به من لطف داشتند. رابطه‌ای که آقا رسول با بازیکنان برقرار کرده، صمیمیت و همدلی خوبی در تیم به وجود آورده و انگیزه بازیکنان را افزایش داده.

 

* با توجه به بازی تراکتور، عملکرد تراکتور را چطور پیش‌بینی‌می‌کنی؟

- با این انگیزه‌ای که بازیکنان ما دارند، مطمئن باشید برای موفقیت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

 

* آشنایی‌ات با سبک پنالتی زدن دقیقی و نصرتی که فصل پیش در تراکتور بودند، به مهار ضربات آنها کمک کرد؟

- با نوع پنالتی زدن سعید دقیقی آشنا بودم. حتی در آن ضربه پنالتی که در طول بازی زد هم دیدید که جهت ضربه را درست تشخیص دادم و حتی توپ به دستم هم خورد اما چون شدت ضربه زیاد بود، به دستم خورد و وارد دروازه شد. در آن ضربه 50- 50 نکرده بودم. به همین خاطر با تأخیر رسیدم و توپ به انگشتانم خورد.

 

* پنالتی بعدی را اما گرفتی...

- پیش خودم احتمال دادم که در همان جهت بزند. هرچند دقیقی می‌خواست من را گول بزند اما دستش را خواندم و در نهایت توانستم ضربه را مهار کنم.

 

* درباره نصرتی چطور؟

- محمد نصرتی خیلی باهوش است. وقتی پشت توپ ایستاده بود با من چشم تو چشم شد. تا آخرین دقیقه که ضربه را بزند نگاه می‌کرد ببیند من حرکت می‌کنم یا نه. من هم هیچ حرکتی نکردم. فکر کنم همین موضوع هم تمرکزش را به هم زد!

 

* پس در پنالتی‌هایت برای به هم زدن تمرکز بازیکنان حریف یکسری فوت‌های کوزه‌گری هم داری!

- به هرحال این فوت‌های کوزه گری برای هر دروازه‌بانی لازم است. من هم فوت مخصوص خودم را دارم. هیچ وقت نمی‌گذارم کسی که پشت توپ ایستاده دستم را بخواند و به همین دلیل هیچ وقت تا آخرین لحظه حرکت نمی‌کنم چون آمادگی بدنی‌ام بالاست و می‌توانم به توپ برسم.

 

* فکر می‌کنی در بازی با استقلال هم بتوانی مثل این بازی خوب باشی؟

- تمام تلاشم را برای تکرار این موفقیت انجام می‌دهم.

 

* در صفحه اینستاگرامت عکس پیراهنی با تصویر علی کریمی را گذاشته بودی.

- همان پیراهنی است که در بازی با پیکان زیر لباسم پوشیده بودم.

 

* در بازی با استقلال هم می‌پوشی؟

- صد در صد. می‌خواهم در بازی با استقلال پیراهن علی کریمی را نشان دهم تا همه بدانند چقدر به ایشان ارادت دارم و از خداحافظی‌شان ناراحتم.

 

* همیشه از علاقه و ارادتی که به علی کریمی داشتی، گفته‌ای. حتما از خداحافظی او خیلی نارحت شدی؟

- من در صفحه اینستاگرام هم نوشتم که تا چه اندازه از این خداحافظی ناراحت شده‌ام. باورتان نمی‌شود وقتی این خبر را شنیدم، 45 دقیقه گریه می‌کردم! هنوز هم از ناراحتی‌ام ذره‌ای کم نشده. فقط برای ایشان و خانواده محترم‌شان آرزوی سلامتی دارم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها