أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۸۲۹۲
زمان انتشار: ۱۵:۲۴     ۰۲ مرداد ۱۳۹۳
سرویس اطلاعاتی نروژ اعلام کرد افرادی که مرتبط با گروه‌های تروریستی در سوریه هستند، تهدیدات ملموسی را علیه این کشور مطرح کرده‌اند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، سرویس اطلاعاتی نروژ اعلام کرد افرادی که مرتبط با گروههای تروریستی در سوریه هستند، تهدیدات ملموسی را علیه این کشور مطرح کرده‌اند.

«بندیکت بژورنلند»، رئیس سرویس امنیت نروژ (PST) روز پنجشنبه اعلام کرد که اطلاعات موثقی از یک همتای خارجی خود دریافت کرده است مبنی بر آنکه تا چند روز آینده حمله‌ای علیه این کشور صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد که هیچ اشاره‌ای به هدف خاص در این حمله نشده است اما تأکید کرد  که این اطلاعات شامل افرادی می شد که جزء معارضان سوریه بودند.

طبق ارزیابی ماه گذشته سرویس امنیت نروژ، حدود 50 نفر بعنوان مبارزان خارجی از نروژ به سوریه سفر کردند که نیمی از آنها به نروژ بازگشتند.

بسیاری از تروریست‌های فعال در سوریه و عراق،‌ از اتباع اروپا هستند و بازگشت این جنایتکاران به کشورهایشان،‌ به کابوسی برای غرب تبدیل شده است. خبرگزاری فرانسه نیز با انتشار این خبر افزود: «نروژ پس از دریافت این تهدیدات،‌ تدابیر ویژه امنیتی را اتخاذ کرده است.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها