يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۸۳۰۸
زمان انتشار: ۱۵:۵۲     ۰۲ مرداد ۱۳۹۳
بازیکن سابق تراکتورسازی گفت: تیم تراکتورسازی با توجه به شرایطی که از نظر امکانات دارد نمی‌تواند موفق باشد و قهرمانی در جام حذفی سال گذشته هم به کمک خدا بود.

به گزارش پایگاه 598 ، سعید دقیقی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در تبریز، اظهار کرد: با برگزاری اردوهای پر فشار و سختی که داشتیم و با پشت سر گذاشتن دوره بدن‌سازی از لحاظ بدنی بازیکنان تیم کمی از لحاظ بدنی تحلیل رفته بودند که با گذشت زمان روزبه‌روز به آمادگی کامل می‌رسیم.

وی افزود: بازیکنانی جذب تیم شده‌اند و چند بازیکن هم در پست‌های مختلف جذب می‌کنیم تا به شرایط ایده آال برسیم و برای رقابت‌های لیگ به طور کامل آمادگی خود را به دست آوریم.

بازیکن پیکان با اشاره به حضور پیکان در جام شهدا خاطرنشان کرد: این مسابقات به عنوان دیدارهای تدارکاتی برای تیم ها محسوب می‌شد و با توجه به خستگی تمرینات و بدن‌سازی زمان استراحت در میان دو بازی کم بود.

خستگی مانع عملکرد مناسب مقابل ملوان شد

دقیقی گفت: مقابل تراکتور با تمام توان بازی کردیم و بعد از این بازی در بازی ملوان مثل دیدار قبل باانگیزه نبودیم و نتوانستیم با انرژی بیشتری بازی کنیم چون فاصله زمانی بین دو مسابقه کم بود.

بازیکن تیم فوتبال پیکان تصریح کرد: جام شهدا صرفاً برای سنجش سطح فنی تیم بود و از برای تیم مهم تلقی نمی‌شد و با توجه به شرایطی که قبل از این مسابقات داشتیم هواداران تیم ما نباید انتظار بازی خوبی از ما داشته باشند.

وی تاکید کرد: ما مقابل تراکتورسازی با تمام توان بازی کردیم ولی در بازی بعدی با توجه به خستگی بازیکنان و شرایط این رقابت‌ها به نظر من از هر دو تیم بازی خوبی را ندیدیم و پیکان و ملوان نتوانستند بازی اصلی خود را به نمایش بگذارند.

دقیقی گفت: بازی با تراکتورسازی بازی بسیار خوبی بود که مقابل تیم قبلی خودم بازی می‌کردم. تیمی که دوستش دارم و بسیار از هوادارانش راضی هستم و همیشه آن‌ها را در قلب خود خواهم داشت.
بازیکن سابق تراکتورسازی ادامه داد: امسال به تیم پیکان پیوستم و با تمام قدرت برای این تیم بازی کرده و برای موفقیت این تیم تلاش می‌کنم.

وی تصریح کرد: همیشه گفتم و خواهم گفت که هواداران تیم تراکتورسازی برای من خیلی باارزش هستند و هیچ‌وقت آن‌ها را فراموش نمی‌کنم و به خاطر احترام به این هواداران و احترام به تیم قبلی خودم بعد از گلزنی مقابل تراکتور خوشحالی نکردم.

تراکتور با این شرایط موفق نمی‌شود

بازیکن سابق تیم تراکتورسازی گفت: به نظر من تیم تراکتورسازی با توجه به شرایطی که از نظر امکانات دارد نمی‌تواند موفق باشد و قهرمانی در جام حذفی سال گذشته هم به کمک خدا بود که این تیم قهرمان شد.

دقیقی در مورد حرف و حدیث‌هایی مبنی بر بازگشت وی به تراکتور اظهار کرد: با وجود شرایط حاکم در تراکتورسازی این تیم نمی‌تواند مقام‌های بهتری از قهرمانی در جام حذفی به دست بیاورد و من هم با توجه به شرایطی که بود از این تیم جدا شدم و شاید در سال‌های بعد به این تیم بازگشتم و سعی می‌کنم با پیراهن تیم تراکتورسازی از فوتبال خداحافظی کنم.

وی افزود: با قراردادی که با تیم فوتبال پیکان دارم به هیچ عنوان امسال به تراکتور بازنمی‌گردم و شایعاتی که در مورد بازگشت من به تراکتور بود را تکذیب می‌کنم و من امسال در اختیار تیم پیکان هستم و برای این تیم بازی خواهم کرد.

دقیقی در مورد طلب خود از تراکتورسازی گفت: از مسئولان باشگاه تراکتورسازی خواهش می‌کنم به حرف‌های که زدند عمل کنند و باقی قرارداد فصل گذشته من را بدهند.

بازیکن سال گذشته تراکتورسازی افزود: تراکتورسازان قول دادند ظرف مدت بیست روز پولم را بدهند ولی تا امروز خبری نیست باشگاه تراکتورسازی باشگاه بزرگی است و امیدوارم مسئولان این تیم به حرف‌هایی که می‌زنند عمل کنند.

بازیکن فعلی تیم پیکان تاکید کرد: تیم پیکان امسال از لیگ دسته یک به لیگ برتر بازگشته و شرایط سختی را نسبت به تیم های دیگر دارد و به فرصت نیاز دارد تا بازیکنان تیم باهم هماهنگ شده و از نظر فنی به سطح بالایی برسند.

وی با اشاره به هدف‌گذاری باشگاه پیکان برای لیگ برتر خاطرنشان کرد: اصلی‌ترین هدف ما هم ثابت شدن جایگاه تیم در لیگ برتر است تا به دسته یک سقوط نکند و در اهداف بعدی امیدواریم جزء شش تیم اول جدول باشیم که با وجود کادر فنی خوب امکان‌پذیر است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها