أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۸۳۳۹
زمان انتشار: ۰۱:۲۲     ۰۳ مرداد ۱۳۹۳
مربیان تیم فوتبال تراکتورسازی پس از پایان نیمه نخست دیدار مقابل استقلال با ستار همدانی درگیری لفظی پیدا کردند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، در پایان نیمه نخست دیدار دو تیم استقلال و تراکتورسازی حسین خطیبی با ستار همدانی درگیری لفظی پیدا کرد که در ادامه رسول خطیبی در حمایت از برادر خود پیش رفت و این درگیری تا جایی پیش رفت که اگر ماموران نیروی انتظامی دخالت نمی‌کردند شاید کار به درگیری فیزیکی هم کشیده می‌شد.

 

این درگیری تا رختکن دو تیم هم ادامه داشت و حتی کادر پزشکی استقلال هم با رسول خطیبی درگیر شدند که با وساطت بهروان این موضوع ختم به خیر شد.

 

در همین هنگام هواداران علیه رسول خطیبی شعارهای ناپسندی می‌دادند که این موضوع با واکنش امیر قلعه‌نویی همراه شد و از آنها درخواست کرد که در جام شهدا از این الفاظ استفاده نکنند و آنها هم برای سرمربی استقلال دست زدند.

 

در شروع نیمه دوم مراسم آشتی‌کنان ستار همدانی و رسول خطیبی در کنار زمین برگزار شد. در حضور امیر قلعه‌نویی با مساعدت غلامرضا بهروان، رسول خطیبی و ستار همدانی با همدیگر آشتی کردند و دست در گردن یکدیگر انداختند. البته در مراسم آشتی‌کنان حسین خطیبی حضور نداشت
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها