أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۸۳۴۳
زمان انتشار: ۱۲:۴۱     ۰۳ مرداد ۱۳۹۳
رئیس کل دادگستری استان تهران در واکنش برخی خبرها مبنی بر بازداشت خبرنگار واشنگتن پست و همراهان وی گفت: این مساله در مرحله تحقیقات است و پس از بررسی‌های فنی و بازجویی اطلاع رسانی خواهد شد.
به گزارش پايگاه 598 به نقل از تسنیم، غلامحسین اسماعیلی رئیس دادگستری استان تهران در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در سخنانی ضمن تایید خبر بازداشت خبرنگار واشنگتن پست و همراهانش گفت: هنوز در این زمینه در مرحله تحقیقات مقدماتی هستیم.

وی افزود: فکر می‌کنم برای اطلاع رسانی درباره این موضوع باید بررسی‌های فنی به عمل آید تا در این مورد اطلاع رسانی کنیم.

رئیس دادگستری تهران در ادامه اظهار کرد: مجموعه امنیتی و اطلاعاتی ما اشراف کاملی داشته و تحرکات عیادی دشمن در کشور را زیر نظر دارند.

اسماعیلی در ادامه تصریح کرد: مجموعه امنیتی و اطلاعاتی کشور ما اجازه نمی‌دهد که کشور عزیز و اسلامی ما به جولانگاه آنها مبدل شود و در اثر همین هوشیاری و بصیرت، ما امن‌ترین کشور منطقه هستیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها