أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۸۴۸۵
زمان انتشار: ۱۲:۳۴     ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
شنیده شد که هزاران فلسطيني ساكن سرزمين‌هاي اشغالي، طي چند روز گذشته وعده‌هاي افطاري كه كشور امارات متحده عربي براي نمازگزاران و روزه‌داران فلسطيني در مسجدالاقصي فرستاده بود را نپذيرفتند.
به گزارش پایگاه 598، اسرار عربيه گزارش داد، كارگزاران مسجدالاقصي مجبور شدند افطار اعطايي دولت امارات را به سطل‌هاي زباله بريزند چون روزه‌داران فلسطيني از خوردن آن اجتناب كردند. فلسطيني‌ها بر اين باورند كه دولت امارات متحده عربي در صف اسراييلي‌ها ايستاده است. بر اساس گزارش‌ها «عبد‌ا... بن زايد» وزير خارجه امارات چند روز پيش از حمله زميني ارتش رژيم‌صهيونيستي به نوار غزه با همتاي اسراييلي‌اش در پاريس ديدار كرده است؛ هدف از اين ديدار فشار به رژيم‌صهيونيستي براي حمله زميني به غزه و پايان دادن به نقش جنبش حماس در فلسطين بوده كه در برابر تامين هزينه‌هاي مالي آن بطور كامل از سوي اين شيخ‌نشين عنوان شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها