يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۸۵۴۳
زمان انتشار: ۱۳:۴۰     ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
مدیر کل نیرو‌های مسلح کشور گفت: کمیته ویژه بررسی کارت معافیت بختیار رحمانی و علی حمودی را مردود اعلام کرده است و این دو بازیکن باید اعزام به خدمت سربازی شوند.
باران چشمه افزود: بر اساس شکایتی که از کارت معافیت پایان خدمت بختیار رحمانی و علی حمودی‌صورت گرفته بود کمیته تخصصی ویژه تشکیل شد و این کمیته کارت معافیت این دو بازیکن را مردود اعلام کرد و این دو بازیکن باید به یکی از تیم‌های تراکتور سازی با ملوان بندر‌انزلی برای گذراندن خدمت سربازی بروند. 
 
 باران چشمه در ادامه بیان کرد: تعدادی از افراد ورزشکار از جمله فوتبالیست‌ها درخواست معافیت کرده بودند که کمیسیون تقاضای آنها را پذیرفته و کارت معافیت داده بود بعد از شکایت مجددا کارت معافیت آنها توسط کمیته ویژه بررسی و معافیت آنها مردود اعلام شد. 
 
وی تصریح کرد: بازیکنانی‌ که کارت معافیت خدمتشان‌ ابطال شده است باید در تیم‌های زیر نظر نیروهای مسلح بازی کنند. 
 
وی درباره گفته‌های رحمانی نسبت به داشتن کارت معافیت دانشجویی گفت: تا این لحظه مدرکی در این باره ندیدیم، به هرحال این بازیکن مشمول به خدمت سربازی است اگر مدرکی به دستمان برسد بعد از بررسی تعیین تکلیف می‌کنیم. 
 
باران چشمه بیان کرد: ما باید ببینیم که بختیار رحمانی چه وقت در دانشگاه قبول شده و کی ثبت‌نام کرده است. 
 
وی درباره کارت معافیت قطع نخاعی یکی از بازیکنان بیان کرد: این موضوع صحت ندارد. یکی از بازیکنان به خاطر جانبازی پدرش کارت معافیت گرفته و دیگری هم به علت بیماری داخلی از کمیسیون پزشکی معافیت گرفته است. به هرحال کمیته ویژه تخصصی معافیت این دو بازیکن را نپذیرفته است. 
 
باران چشمه تصریح کرد: این اولین بار نیست که ورزشکاران از جمله فوتبالیست‌ها دچار آسیب‌دیدگی در ناحیه مینیسک، رباط صلیبی می‌شوند. در ابتدا قانون این ورزشکاران را معاف می‌کرد اما الان قانون تغییر کرده و معافیتی در کار نیست. 
 
مدیرکل نیروهای مسلح کشور بیان کرد: کارت معافیت 10 فوتبالیست دچار مشکلاتی است که ما به سازمان لیگ اعلام کردیم تا بررسی همه جانبه، کارت بازی آنها را صادر نکنند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: به هر حال بختیار رحمانی و علی حمودی باید در فصل جدید در باشگاه تراکتورسازی با ملوان بندرانزلی بازی کنند.
 
لازم به ذکر است پیگیری‌های علی دایی از پرونده این دو بازیکن موجب شده بود که این پرونده به جریان بیافتد.حال باید دید با اعلام نتیجه کمیته ویژه بررسی سرنوشت قهرمان فصل پیشین لیگ برتر ایران چه خواهد شد. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها