أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۸۵۶۰
زمان انتشار: ۱۴:۰۳     ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
شایعه رحلت رییس مجلس خبرگان در بیمارستان توسط خانواده ایشان تکذیب شد.
به گزارش پایگاه 598، در پی شایعه رحلت رییس مجلس خبرگان،  فرید میرلوحی نوه آیت‌الله در گفتگو با مشرق این شایعه را تکذیب و گفت: شایعه رحلت آیت‌الله مهدوی کنی تکذیب می‌شود، وضعیت ایشان پایدار و ثابت است.
در پی انتشار برخی اخبار مبنی بر نامساعد بودن وضعیت جسمی آیت‌الله مهدوی کنی، یکم مرداد ابراهیم انصاریان رئیس دفتر رئیس مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با فارس اظهار داشت: وضعیت جسمی رئیس مجلس خبرگان رهبری خوب است و با دعاهای خیر مردم و تلاش پزشکان و مشاورین پزشکی رو به بهبودی است.
 
وی گفت: معالجات ایشان در حال انجام است و انشاالله از این به بعد هم ادامه پیدا خواهد کرد.
 
انصاریان در ادامه ضمن انتقاد از انتشار برخی اخبار تاکید کرد: هرگونه خبری که خارج از نزدیکان آیت الله منتشر شود کذب است و فقط اخباری که از طریق خانواده و یا دفتر ایشان منتشر شود صحیح است.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها