أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۸۵۷۷
زمان انتشار: ۱۴:۲۷     ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
مربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «امسال من و علی دایی کاری می‌کنیم که هواداران پرسپولیس لذت ببرند.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس ، افشین پیروانی درباره حضورش در پرسپولیس اظهار داشت: «بالاخره با توجه به شرایط موجود و اینکه من خودم یک پرسپولیسی هستم و عاشق رنگ قرمز به من پیشنهاد شد و تصمیم گرفتم که هر چه در توان دارم برای خدمت مجدد به پرسپولیس بیایم.»

 

وی افزود: «آرزویم این است که بتوانم در کنار علی دایی برای پرسپولیس مفید و موثر باشم. نمی‌خواهم از خودم تعریف کنم اما من عاشق پرسپولیس هستم و همیشه با بردهای این تیم مثل خیلی از بزرگان خندیده‌ام و با باخت‌هایش غمگین شدم. بالاخره پرسپولیس تیم بزرگی در فوتبال ایران است و میلیون‌ها ایرانی با نتایج این تیم شاد یا دلگیر می‌شوند، پس وظیفه من این بود که به تیم محبوبم خدمت کنم.»

 

کاپیتان سابق پرسپولیس در پاسخ به سؤالی که بالاخره شما مدتی سرمربی بودید و حالا چه اتفاقی افتاد که دستیاری را قبول کردید، گفت: «فقط نام پرسپولیس دلیلش بود نه چیز دیگر. الان به تنها چیزی که فکر نمی‌کنم همین موضوع است چون می‌خواهم یار پرسپولیس باشم و باری را بتوانم از روی دوش سایر همکارانم در تیم بردارم. دایی به من اعلام کرد که نیاز به کمک تو دارم و من هم برای تیمی که با آن زندگی می‌کنم هیچ شرطی نداشتم و پس از گفتگو با رحیمی در نهایت تصمیم گرفتم به تیمی که عاشق آن هستم کمک کنم. برایم هیچ فرقی ندارد که چه اتفاقی می افتد چون هدف من کمک به نام بزرگ پرسپولیس است.»

 

پیروانی در مورد وضعیت پرسپولیس و جدایی برخی ملی‌پوشان نیز گفت: «راستش را بخواهید پس از اتفاقات اخیر که از بیرون از شرایط پرسپولیس باخبر شدم نگران بودم آن هم به عنوان یک هوادار اما وقتی دیروز در تمرینات و یک فوتبال درون تیمی حضور پیدا کردم باور کنید وعده بیهوده نمی‌خواهم بدهم اما به بازیکنان و جوانان جویای نام پرسپولیس امیدوار شدم. البته ما در یک یا دو پست به دنبال جذب بازیکنان خارجی هستیم اما این در شرایطی است که بازیکنان خوبی هم داریم و تمرینات منظمی نیز برگزار شده است. هواداران مطمئن باشند همه دست به دست هم می‌دهیم و با کمک آنها تا انشاءالله جایگاه واقعی پرسپولیس را در سه جام به دست آوریم.»

 

وی در مورد همکاری با علی دایی این بار در کادر فنی پرسپولیس نیز گفت: «علی دایی آدم بزرگی در این فوتبال است. مطمئن باشید کار کردن من و علی کنار همدیگر طوری خواهد بود که با تمام وجودمان سعی کنیم پرسپولیس سربلند باشد و هوادارانش از این تیم لذت ببرند. هدف ما فقط همین است و فقط از همه هواداران می‌خواهم که تیم محبوب خود را حمایت کنند. چون همیشه ثابت شده وقتی همه در پرسپولیس دست به دست هم دادند توانسته‌اند راحت‌تر به موفقیت برسند. ما به کمک همه چه آنها که الان با ما هستند و نیستند نیاز داریم تا میلیون‌ها هوادار که پشت این تیم هستند، خوشحال شوند.»

 

پیروانی در پایان در پاسخ به سؤالی که 4 بازی اول قرمزپوشان در لیگ برتر را چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: «ما انشاءالله باید از همین اول کار در تمام بازی‌ها با تمام توان‌مان به میدان برویم و فرقی نمی‌کند باید مقابل چه تیمی قرار بگیریم. ولی این را می‌گویم که هدفم این است که مثل دوران فوتبالی‌ام انشاءالله سال خوبی را با کمک هواداران داشته باشیم. یکی از نقاط مثبت امسال پرسپولیس این است که تغییر و تحول کم در این تیم به وجود آمده و اثرات منفی نداریم. امید ما این است که بازیکنان فصل گذشته هم کنار همدیگر بودند و این می تواند به نفع پرسپولیس و اجرای برنامه های مطلوب تاکتیکی و فنی باشد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها