أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۸۶۲۹
زمان انتشار: ۲۲:۲۰     ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،مرحله نهايي ليگ جهاني واليبال 2014 از 25 تيرماه در شهر فلورانس ايتاليا برگزار شد که حسين معدني، مربي تيم ملي واليبال کشورمان و دستيار اول اسلوبودان کواچ به علت بيماري کيسه صفرا و اجازه ندادن پزشک معالج وي، تيم ملي کشورمان را در اين مسابقات همراهي نکرد.

همسر وي در اين خصوص اظهار داشت: در عمل جراحي انجام شده مجراي صفرا باز شده و التهاب پانکراس از عوارض اين عمل است. طبق گفته پزشکان معالج و جراح کاهش اين التهاب نياز به گذر زمان دارد؛ متاسفانه هنوز اين تورم کاهش پيدا نکرده است و حسين با سرم تغذيه مي‌شود. پزشکان گفته‌اند که وي تا بهبودي کامل بايد در بيمارستان بماند.

خبرهاي رسيده حاکي از اين است که اين روزها اوضاع بيماري‌ معدني وخيم‌تر از گذشته شده است؛ پزشکان معالج وي اعلام کرده‌اند که با توجه به شرايط در حال حاضر معدني با دستگاه تنفس مي‌کند و بايد دعا کرد تا ريه‌اش کاملاً از کار نيفتد تا ما بتوانيم ساير مراحل درمان را اجرا کنيم.

حسين معدني متولد ارديبهشت 1352 و سرمربي سابق تيم ملي واليبال مردان ايران است. او در سال‌هاي 1366 تا 1373 عضو تيم ملي واليبال ايران بود. حسين معدني مدرک مهندسي شيمي دارد. او در رده ملي سرمربيگري تيم‌هاي ملي بزرگسالان، تيم ملي ب و نوجوانان را بر عهده داشته است؛ معدني ايران را به جمع تيم‌هاي حاضر در مسابقه‌هاي قهرماني جهان ايتاليا رساند و پس از آن دستيار خوليو ولاسکو و اسلوبودان کواچ شد. وي مدتي هم سرمربي تيم واليبال دانشجويان ايران بود.

معدني سرمربيگري تيم‌هاي باشگاهي مانند داماش گيلان، پيکان، شهرداري تبريز و باريج اسانس کاشان را بر عهده داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها