أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۸۶۳۲
زمان انتشار: ۲۲:۲۳     ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،به گزارش "ورزش سه" اين جلسه براي تعيين تکليف تيم فوتبال راه‌آهن تهران بود که قوه قضاييه مالک آن محسوب مي‌ شود.

به گفته يکي از مسئولان راه‌آهن خريداري اين باشگاه قبلا انجام گرفته و تنها نامه دادستان کل کشور براي پايان معامله مورد نياز بوده که اين اتفاق رخ نداده است و ظاهرا با پيگيري هاي بعدي و برخي صحبت ها از سوي افراد نزديک به دادستاني، قوه قضايي به اين نتيجه رسيده که اين باشگاه را ارزان تر از آنچه که ارزش دارد فروخته اند.

امروز در جلسه مسئولان راه‌آهن و مهدي تاج، عزيزالله محمدي هم رئيس سازمان ليگ هم حضور داشت و البته 2 نماينده مجلس و مديرکل تربيت بدني استان تهران هم پيگير اخبار بودند. عجيب ترين حرف در اين جلسه از دهان مهدي تاج بيرون آمد جايي که او اعلام کرد اگر تکليف مالکيت راه‌آهن تا سه شنبه مشخص نشود فجرسپاسي جانشين اين تيم خواهد شد. اين در حالي است که فجر بدون مديرعامل و مربي هيچ فعاليت خاصي براي فصل تازه فوتبال انجام نداده و مشخصا آمادگي حضور در ليگ‌برتر را ندارد.

در هر حال با اتمام جلسه و در شرايطي که حسين طلا نماينده مجلس به استيلي اطمينان داده که پيگير اين پرونده خواهد بود، به نظر مي‌ رسد چاره اي جز حضور راه‌آهن در ليگ‌برتر وجود نداشته باشد. در حال حاضر قوه قضاييه (ظاهرا) 4 ميليارد تومان بيش از رقم فعلي را براي معامله مدنظر دارد. اما در اين سو حميد استيلي و شرکايش پولي براي پرداخت قوه قضاييه ندارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها