أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۸۶۳۸
زمان انتشار: ۲۲:۲۸     ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،افشين دبيري اظهار داشت: بايد از دو باشگاه ماهان تنديس و شهرداري تبريز و مديران‌شان تشکر کنم که در رابطه با بحث بازيکن کمکي با ما همکاري کردند. با قول آنها اميدواريم تيم هر چه زودتر تکميل شود تا دست به دست هم بدهيم و اهالي فوتسال را خوشحال کنيم.

به نقل از فارس، وي در مورد شانس تيمش براي قرار گرفتن بر سکوي اولي جام باشگاه‌هاي آسيا گفت: خواست خدا هر چه باشد، همان خواهد شد، درست مثل زماني که در ليگ برتر قهرمان شديم. ما در جام باشگاه‌ها تمام تلاش خود را خواهيم کرد، خيلي هم از شرايط تيم راضي هستيم. با تجربه بين‌المللي حسين شمس و با توجه به اردويي که در کيش و تايلند داريم،‌ خيلي به جام باشگاه‌ها اميدوار هستيم.

دبيري با اشاره به بازي دوستانه دبيري با تيم ملي تصريح کرد: با توجه به برگزاري مسابقات آسيايي هندبال در تبريز که 23 مرداد تمام خواهد شد، روز بازي ما با تيم ملي احتمالا 24 يا 25 مرداد در سالن پورشريفي تبريز خواهد بود. بايد از همه رسانه‌ها، باشگاه‌ها و اهالي فوتسال که دست به دست هم داده‌اند تا ما نماينده شايسته‌اي در چين باشيم، تشکر کنم. انصافا کميته فوتسال هم همکاري خوبي با ما داشته و تدارک ديدن اين بازي دوستانه، براي ما خيلي خوب است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها