يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۸۷۷۶
زمان انتشار: ۱۲:۰۸     ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
یحیی گل‌محمدی سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب‌آهن بعد از کسب سهمیه آسیایی با تیم نفت تهران در لیگ قبلی بسیار مصمم است تا نشان دهد آن موفقیت اتفاقی نبوده و ذوب‌آهن هم می‌تواند تحت هدایت او از این شرایط کابوس‌وار دو سال گذشته نجات پیدا کند. گل‌محمدی بعد از بازگشت از اردوی ترکیه صحبت‌هایی را درمورد آخرین وضعیت تیمش انجام داد.

شرايط كلي ذوب‌آهن براي حضور در ليگ چهاردهم چگونه است؟
در كل شرايط خوبي داريم ولي نگراني ما مصدوميت دو، سه نفر از بازيكنان مثل رجب‌‌زاده و حق‌وردي است. در آخرين ساعات نقل و انتقالات هم دو بازيكن گرفتيم و در كنار آن دو اردوي مناسب و چند بازي تداركاتي خوب برگزار كرديم.

پس ديگر شرايط دو سال اخير براي ذوب‌آهن تكرار نخواهد شد؟
فكر مي‌كنم همچنان به زمان بيشتري احتياج داريم تا به يك ثبات خوب برسيم. بايد بيشتر كار كنيم.

قرعه‌كشي ليگ هم انجام شد. شايد اين هم از شانس شماست كه خيلي زود با تيم‌هاي سابق خودتان (صبا، پرسپوليس و راه‌آهن) روبه‌رو مي‌شويد؟
در هر صورت بايد با همه تيم‌ها بازي كنيم و همه بازي‌ها برايمان سخت است. من در اين سه تيم قبلاً حضور داشتم ولي شرايط فوتبال طوري است كه در نهايت بايد با همه بازي مي‌كرديم و حالا قرعه اين‌طور شده كه اشكالي ندارد.

با توجه به شرايط يارگيري تيم‌ها در فصل نقل و انتقالات فكر مي‌كنيد كدام تيم‌ها مدعي قهرماني هستند؟
استقلال شرايط خوبي دارد، پرسپوليس هم با وجود اينكه چند بازيكن سال قبل را از دست داده ولي جوانان خوبي را گرفته و سپاهان هم تيم خوبي را بسته و به نظرم اين سه تيم مدعي اصلي قهرماني هستند.

فصل گذشته باشگاه نفت تهران خيلي زود مبالغ قرارداد بازيكنانش را منتشر كرد و با اعتراض شما روبه‌رو شد. امسال هم اين روند ادامه پيدا كرده، نظرتان در اين زمينه چيست؟
مشكلي با اين مسئله ندارم و فقط اگر قرار است منتشر شود بايد براي همه باشگاه‌ها باشد. متأسفانه فكر مي‌كنم پارسال فقط چند باشگاه اين كار را انجام دادند كه يكي از آنها باشگاه نفت بود. من از اين ناراحت بودم كه چرا باشگاه‌هاي ديگر اين كار را انجام ندادند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها