يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۸۸۱۸
زمان انتشار: ۱۳:۰۴     ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
مدیر حوزه‌های علمیه استان تهران از اقدام شهردار تهران در راستای حفظ کرامت، حرمت و ارتقاء جایگاه بانوان کارمند خود، بر مبنای جداسازی و عدم اختلاط فضاهای کاری زنان و مردان، تشکر و قدردانی کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، آیت‌الله سیدباقر خسروشاهی مدیر مرکز مدیریت حوزه علمیه استان تهران در بیانیه‌ای از اجرای طرح «حفظ کرامت زن و افزایش امنیت روانی او در محیط کار» در شهرداری تهران تشکر و قدردانی کرد.

مدیریت حوزه علمیه استان تهران، با وجود هجمه برخی رسانه‌های داخلی و خارجی، این اقدام شهردار تهران را صحیح و بر اساس مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی دانسته و از آن حمایت کرده است.

در بخش دیگری از این بیانیه بر استمرار مناسب، و نظارت بر حسن اجرای آن، و نیز ابلاغ دستورالعملی جهت رعایت پوشش اسلامی مناسب بانوان و حجاب معیار کارکنان آن نهاد، مبتنی بر هنجارهای شرعی، قانونی و عرفی، تأکید شده است.

در پایان این بیانیه می‌خوانیم: مجموعه مدیریت حوزه علمیه استان تهران امیدوار است چنین اقدام‌هایی توسط دیگر سازمان‌ها و نهادها، بر اساس معیارهای اسلامی و قانونی، به سرعت اجرایی شود.

بر اساس این گزارش، شهردار تهران پیش از این در حمایت از طرح تفکیک محل کار کارمندان شهرداری تهران گفته بود: غیرت دینی ما کجا رفته است؟ نباید اجازه دهیم یک خانم در طول وقت اداری و طی روزها و ماه‌ها، ساعت تماس و معاشرتش با نامحرمان بیشتر از محرم، شوهر و فرزندش باشد.

هفته قبل نیز بیش از 180 عضو مجلس شورای اسلامی از قالیباف به دلیل اجرای طرح تکریم کارمندان و جداسازی فضای کاری زن و مرد در شهرداری تقدیر کرده بودند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها