يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۸۸۳۰
زمان انتشار: ۱۳:۱۷     ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
بازیکن عراقی آبی های پایتخت گفت: «بعضی ها توقع داشتند قرارداد 100 میلیونی امضا کنم!»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فوتبال ایران ، انتشار رقم قراردادهای استقلالی ها واکنش های زیادی در پی داشت و در این میان برخی بابت دستمزد یک میلیاردی جاسم كرار، به مدیران باشگاه انتقاداتی را وارد کردند.

 

کرار در این خصوص می گوید: «تیم های دیگر رقمی بالاتر از این مبلغ را حاضر بودند به من پرداخت کنند اما قبول نکردم. چرا می گویند که مستحق دریافت چنین مبلغی نیستم؟ حتما این افراد توقع داشتند که قراردادم 100 میلیون تومان باشد! از این برخوردها و رفتارها ناراحتم. یک مدت به عصبی بودنم گیر داده بودند و حالا مبلغ قراردادم را سوژه کرده اند. می گویند که گرانترین خارجی لیگ هستم. بعید می دانم اینطور باشد. البته دیگر تصمیم گرفته ام خیلی به مسایل پیرامونم توجهی نکنم و تمام حواسم معطوف فوتبال باشد.»

 

کرار قرار بود برای فصل جدید شماره 3 را بر تن کند ولي باز هم به شماره دلخواهش یعنی 13 رسید. او در این رابطه ادامه مي دهد: «امیر خان به من نگفته بود که حتما باید شماره 3 بپوشم. همه می دانند که علاقه زیادی به شماره 13 دارم و به همین خاطر هم از آقای قلعه نویی خواستم تا دوباره این شماره را بر تن کنم.»

 

این هافبک عراقی از شرایط خوبش برای فصل جدید حرف مي زند: «شرایطم خیلی خوب است. در این مدت جدا از تمرینات گروهی، به صورت انفرادی هم تمرین می کردم تا به آمادگی خوبی دست پیدا کنم. از هر لحاظ آماده ام و می خواهم روزهای بدی که در استقلال داشتم را جبران کنم. برای استقلال و امیر خان یک هافبک تمام عیار می شوم و طوری بازی می کنم که منتقدانم دیگر بابت جذبم خرده ای به استقلالی ها نگیرند.»

 

کرار در مورد شانس قهرماني استقلال می گوید: «تیم خیلی خوبی داریم. استقلال برای فصل جدید پر از ستاره است. در تمامی پست ها بهترین ها را در اختیار داریم. تیمی که من می بینم می تواند هر دو جام را کسب کند. سه فصل پیش نتوانستم با استقلال رسیدن به جام را تجربه کنم و امیدوارم این فصل دو جام را بگیریم تا آن فصل هم برایم جبران شود.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها