يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۸۸۴۰
زمان انتشار: ۱۳:۴۷     ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
هافبک جدید استقلال گفت: «یک عده آدم بیکار این شایعات بی پایه و اساس را منتشر می کنند.هنوز نیامده برایم حرف درآورده اند.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فوتبال ایران، یعقوب کریمی تمامی اخباری که این روزها پیرامون گرفتن پيراهن شماره 7 استقلال مطرح شده را تكذيب مي كند. شماره این بازیکن برای فصل جدید هنوز مشخص نشده است و خودش هم حرفی در رابطه با اینکه دنبال چه شماره ای است نمی زند و می خواهد با شروع لیگ پاسخ این سوال را بدهد. او در مورد اين موضوع و مسائل مختلف ديگر به سوالات پاسخ مي دهد.

 

* می گویند که قرار است تو در فصل جدید شماره فرهاد مجیدی را بر تن کنی و 7 استقلال باشی؟

- این قضیه صحت ندارد.شماره 7 نه به من پیشنهاد شده است و نه قصد پوشیدن این پیراهن را دارم. شنیده ام که قرار است بایگانی شود. یک عده آدم بیکار این شایعات بی پایه و اساس را منتشر می کنند. هنوز نیامده برایم حرف درآورده اند.

 

* شماره دلخواهت هم که تن پژمان نوری است.

- چشمم دنبال هیچ شماره ای نیست و لیگ که شروع شود مرا با پیراهن و شماره ای که پوشیده ام خواهید دید. هنوز هیچ تصمیم در این خصوص گرفته نشده است اما تمامی اخباری که پیرامون این قضیه منتشر شده، کذب و دروغ است.

 

* شرایط خودت چطور است؟

- از آنجایی که دیر به تمرینات اضافه شدم، زمان می برد تا با تیم به هماهنگی لازم دست پیدا کنم. در این چند روز تمام سعی ام این بوده تا خودم را با استقلالی ها هماهنگ کنم اما قطعا به این زودی این اتفاق نمی افتد و کمی زمان لازم است.

 

* مهمترين هفت در استقلال چيست؟

- سه سال از تیمی که مثل خانه ام است دور بودم. حالا که به این تیم رسیده ام احساس راحتی و آرامش می کنم. سه فصل بود که منتظر یک چنین روزی بودم. آن روزی که از استقلال جدا شدم، با خودم عهد بستم که با تلاشم دوباره خودم را به تیم محبوبم برسانم. خوشبختانه همینطور هم شد و دوباره استقلالی شدم. حالا که برگشته ام، می خواهم روزهایی که به ناچار از این تیم دور بودم را جبران کنم.

 

* پس منتظر این باشیم تا یک زوج خوب را با هاشم بیگ زاده و در جناح چپ استقلال تشکیل بدهی؟

- هدفم همین است. بازی در کنار بیگ زاده باعث می شود تا راحت تر توانایی هایم را به اثبات برسانم. می خواهم با بیگ زاده یک زوج خوب را تشکیل بدهم و شک ندارم که همینطور هم می شود. جدا از اینکه دنبال این هستم تا بهترین بازی ها را برای استقلال انجام بدهم، هدفم ملی پوش شدن دوباره هم هست. تلاش می کنم تا در جام ملت ها باشم.

 

* استقلال در دیدار با تراکتور خودش را یک تیم ناآماده و ناهماهنگ نشان داد.همین باعث نگرانی هواداران شده است.آیا از نظر تو هم جای نگرانی وجود دارد؟

- برابر تراکتور بازی بدی به نمایش نگذاشتیم اما برای اینکه از چهره واقعی مان رونمایی کنیم نیاز به فرصت داریم. هنوز زود است که بخواهیم در خصوص آینده تیم ها قضاوت کنیم. استقلال به تازگی ملی پوشانش را در اختیار گرفته و طبیعی است که برای رسیدن به آمادگی و هماهنگی لازم نیاز به زمان داشته باشد. اینکه پس از چند هفته می توانیم چهره اصلی تیم را نشان بدهیم مشخص نیست اما تیمی داریم که از همین حالا همه در خصوص خوب بسته شدنش و شانس بالایش برای موفقیت در هر دو جام صحبت می کنند. پس هواداران نگران نباشند و فقط به تیم فرصت بدهند تا همانی شویم که می خواهند و انتظارش را دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها