يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۸۸۸۸
زمان انتشار: ۲۱:۵۹     ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،اوسين بولت بار ديگر اعلام کرده دوست دارد براي منچستريونايتد به ميدان برود.

به نقل از فارس، قهرمان دو جهان که اصليتي جامائيکايي دارد پيشتر نيز بارها اعلام کرده بود پس از المپيک 2016 ريودو ژانيرو از دنياي قهرماني خداحافظي خواهد کرد و دوست دارد در رشته فوتبال به فعاليت ادامه دهد.

او در يک کنفرانس خبري و در پاسخ به سوالي که آيا هنوز هم دوست دارد براي منچستريونايتد به ميدان برود با خنده گفت: بله، اين روياي بزرگ من است. باور کنيد.

بولت در زمان مربيگري الکس فرگوسن در منچستريونايتد بارها به ورزشگاه تمريني اين تيم رفته و با بازيکنان عکس يادگاري گرفته بود. او سال گذشته هم قرار بود در ديدار دوستانه پيش‌فصل و در مراسم خداحافظي پل اسکولز از فوتبال نيز به ميدان برود که در نهايت اين امر ميسر نشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها