کد خبر: ۲۳۸۸۹۲
زمان انتشار: ۲۲:۰۰     ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،حميد استيلي در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا، درباره برگزاري مزايده براي فروش سهام باشگاه راه‌آهن اظهار کرد: ما دوست داريم زودتر اين کار انجام بشود زيرا خود ما هم از بلاتکليفي خارج مي‌شويم. بايد مراحل قانوني انتقال انجام شود زيرا راه‌آهن مالکيتش براي دولت است. کاش قبل از آن که اين کار انجام و به ما واگذار مي‌شد، کارهاي کارشناسي و مزايده را انجام مي‌دادند و اين مشکل به وجود نمي‌آمد. خدا را شکر فردا مزايده گذاشتند و ما هم از اين قضيه استقبال مي‌کنيم. اميدوارم که راه‌آهن را به بالاترين قيمت به فروش برسانند.

وي افزود: نمي‌دانم آيا کسي پيدا مي‌شود 12 ميليارد براي راه‌آهن پرداخت کند ولي کسي که اين هزينه را پرداخت مي‌کند، بايد بداند هزينه قرارداد امسال بازيکنان و همين طور هزينه‌هاي جاري فصل را نيز که در حدود 10 ميليارد تومان خواهد بود، بايد پرداخت کند.

وي در ادامه گفت: اطلاعي از برگزاري مزايده نداشتم و چيزي در اين زمينه به ما نگفته بودند. قرار بود با نمايندگان مجلس جلسه‌اي برگزار کنيم تا مشکل ما را حل کنيم. زيرا نبايد فراموش کرد زمان کوتاهي داريم و اگر تا روز سه‌شنبه مشکل مالکيت باشگاه حل نشود، راه‌آهن به ليگ يک سقوط مي‌کند و قيمت آن نيز نزول خواهد کرد.

استيلي در ادامه در پاسخ به اين سوال که اگر فردا کسي حاضر نشد 12 ميليارد براي باشگاه پرداخت کند، آيا باشگاه را با همان مبلغ 8 ميليارد تومان به شما واگذار مي‌کنند، گفت: اگر کسي پيدا نشود ما هم با همان مبلغ پيشنهادي‌مان که 8 ميليارد تومان است، خريدار باشگاه هستيم و بيش از 8 ميليارد نيز نمي‌توانيم براي باشگاه پرداخت کنيم. البته فراموش نکنيد اين قيمت براي يک ماه پيش بود و در حال حاضر قيمت باشگاه پايين‌تر نيز آمده است ولي چون صحبت کرده بوديم زير حرف‌مان نزديم.

وي در پايان درباره اين که گفته مي‌شود عده‌اي حاشيه‌ براي باشگاه درست کرده‌ و اجازه نداده‌اند که استيلي باشگاه را خريداري کند، گفت: دوست دارم هميشه مثبت فکر کنم ولي در نظر داشته باشيد يک تيم فوتبال که سه روز ديگر بايد در ليگ برتر کارش را آغاز کند با چه مشکلات حاشيه‌اي روبه‌رو شده است. شرايط براي ما خيلي سخت است. در حال حاضر هم بايد تمرين کنيم و هم مشکلات مالکيتي را رفع و رجوع کنيم. به حاشيه‌پردازان کاري نداريم و فقط کار خودمان را مي‌کنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها