أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۸۹۰۳
زمان انتشار: ۲۲:۱۴     ۰۵ مرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،رونالدینیو در بازی خداحافظی دکو غایب بود و ابتدا تصور می شد باشگاهش به او اجازه حضور در این بازی را نداده، اما ظاهرا اتفاق دیگری افتاده است.

اتلتیکو مینیرو که رونالدینیو در آن بازی می کند، اعلام کرده این بازیکن به وضوح از آنها خواسته به او اجازه دهند به پرتغال سفر کند تا در بازی بزرگداشت دکو به زمین برود اما غیبت او در این مسابقه، باشگاه را متعجب کرده و حالا منتظر بازگشت ستاره برزیلی هستند تا توضیحات او را بشنوند. رونالدینیو تا سه شنبه از باشگاه مرخصی گرفته و بنابراین باید تا آن موقع صبر کنند تا برگردد و دلیل غیبتش را توضیح دهد. ادواردو مالوف، مدیر ورزشی اتلتیکو مینیرو گفت:«وقتی رونالدینیو در این بازی حاضر نشد، خیلی تعجب کردیم. ما نه خود بازیکن را دیدیم و نه روبرتو آسیس، برادر و مدیر برنامه هایش را.» اتلتیکو در حالی به رونالدینیو اجازه حضور در بازی برای دکو را داد که به این ترتیب، باید در مسابقه با اسپورت در لیگ برزیل بدون او به میدان می رفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها