أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۹۰۵۹
زمان انتشار: ۱۲:۵۶     ۰۶ مرداد ۱۳۹۳
رئیس فدراسیون فوتبال ایران در واکنش به صحبت امیر قلعه‌نویی در مورد ماندن جواد نکونام گفت: «این مسئله چه ارتباطی به من دارد؟»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، علی کفاشیان پس از حضور در جلسه هیأت رئیسه سازمان لیگ با خبرنگاران صحبتی انجام نداد. او زودتر از سایرین جلسه را ترک کرد و اعلام کرد مسئولان حاضر در جلسه در مورد اتفاقات آن صحبت خواهند کرد.

 

رئیس فدراسیون فوتبال تنها در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران در مورد اینکه امیر قلعه‌نویی اعلام کرده جواد نکونام را فصل قبل به خاطر صحبت‌های او نگه داشته است، عنوان کرد:‌ «این مسئله چه ارتباطی به من دارد؟!»

 

قلعه نویی در اظهاراتی که برای پاسخ گفته های نکونام بیان کرده بود، گفته: «ابتدای فصل گذشته این بازیکن با درخواست رئیس فدراسیون در استقلال ماندنی شد. آقای کفاشیان با من تماس گرفت و خواست که این بازیکن یک فصل دیگر در استقلال بماند و من به احترام ایشان، مخالفت نکردم و حتی بعد از اینکه در نیم فصل پارسال این بازیکن به کویت رفت و همه حرف های تکراری امروزش را عنوان کرد، من به آقای کفاشیان گلایه کردم و رئیس فدراسیون از من دلجویی کرد و گفت که من هنوز این جماعت را نشناخته ام.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها